اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۰
خرداد


دلیل ارتکاب گناه در ماه رمضان shia muslim


اگر در ماه مبارک رمضان شیاطین در غل و زنجیرند، پس چرا مرتکب گناه می‎شویم؟

 

رمضان ماه میهمانی خداست. صاحب این ماه هدیه می دهد به میهمانان خو به اندازه توقعشان و باید گفت گران‎بهاترین هدیه‎ای غیر از  ماه رمضان با ویژگی های منحصر به فرد آن، در هیچ زمان دیگری قابل دسترس نیست، هدیه‎است با نام «خودشناسی».
اگر رمضان و ویژگی ها و برکاتش نباشد،  هیچ گاه نمی توانیم بدانیم کیستیم و در کجای این دنیا ایستاده ایم.
توضیح اینکه در احادث آمده‎است یکی از ویژگی رمضان المبارک در زنجیر بودن شیاطین است؛ یعنی بزرگان شیاطین دست بسته هستند و ناتوان از به کار بردن حیله های مختلف برای انحراف انسان‎ها.
حال این مسئله  پیش می‎آید که وقتی به خود و احوالمان در این ماه عزیز نگاه می کنیم متاسفانه در می‎یابیم گناهانمان تفاوت چندانی با گذشته نداشته‎است و اگر هم مقداری از آن کاسته‎ایم بیشتر به سبب ناتوانی روزه‎داری است نه عدم تمایل به گناه.
بنابراین به این نتیجه می‎رسیم که  تمام آن چه پیش از این می کرده‎ایم ناشی از سرکشی نفس ما بوده نه از شیطان که شیطان در بند است و ما هنوز گناهکار.
  • علیرضا ز.ف
۰۹
خرداد

توصیه های یک دیپلمات به عباس بن علی (ع)



آقا جان سلام!
راستش خیلی وقت بود که می خواستم چند کلمه خودمانی با شما درد دل کنم. نمی دانم! شاید هر کس دیگر غیر از شما بود، از کلمه درد دل استفاده نمی کردم. شاید صراحتا می گفتم می خواهم چند خط انتقاد کنم، گله کنم یا یک چیزی توی همین مایه ها! اما خب چه کنم که احترام شما خیلی واجب است و الان هم که دارم این حرف ها را می زنم، دست و پایم می لرزد و قلبم دارد از جا کنده می شود.

  • علیرضا ز.ف
۰۶
خرداد
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ادعاهای دروغین یک مدعی
 
 نقض مفاد کنوانسیون ژنو سری بازی های Call Of Duty Modern Warfare
یکی از پرطرفدارترین بازی های نظامی که در سال های اخیر در میان کاربران جایگاه ویژه ای به دست آورده، سری بازی های Call of Duty: Modern Warfare است که به شبیه سازی جنگ های مدرن و جنگ جهانی سوم!! در آینده می پردازد و به کاربران خود اجازه می دهد تا با حضور در یک شبیه ساز عالی، تبعات واقعی جنگ ها را تجربه نماید. 
 
07-20-2013-06-26-59-ب
  • علیرضا ز.ف
۰۶
خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

 
 پنج سال در کمین شیر 
 
پروژه ضد اسد، از چند سال پیش کلید خورده بود!
 
گاهی اوقات می توان به سوژه های مطرح شده در بازی های رایانه ای به عنوان سندی از پیشگویی های غرب (نقشه های غرب) برای آینده جهان نگریست و با تحلیل داستان آن ها، برخی از رویدادهای جهان را تحلیل نمود. به عنوان نمونه می توان به پیش بینی هایی که آمریکا برای آینده جهان در بازی Home Front داشت، اشاره کرد که در آن به مواردی همچون بحران انرژی در غرب، افول قدرت آمریکا در آینده نزدیک، تبدیل کره شمالی به ابرقدرت جهانی و ایجاد بحران در یک کشور اسلامی اشاره ای مستقیم می شود.  البته پیش بینی این بازی به ایجاد تنش و آشوب در کشور عراق اشاره داشت، اما به علت وقوع رخدادهای پیش بینی نشده ای همچون بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و تغییر حکومت مصر، این پیش بینی درست از کار در نیامد و موجب شد تا غرب، به سراغ پروژه دیگری که سال ها پیش در بازی دیگری طرح آن را پی ریزی کرده بود برود. برنامه ای که در آن "اسد" را محور شرارت و عامل نا امنی در خاورمیانه معرفی می کرد. حتما می پرسید که در کدام بازی چنین پروژه ای مطرح شده بود؟
 
call of duty 4 modern warfare 2
  • علیرضا ز.ف
۰۵
خرداد

 بسم الله الرحمن الرحیم

 قمار با تاس های سوئدی!

 35445651
 
مقدمه
جنگ، تروریسم، انفجار انتحاری، صدها کشته و زخمی، حقوق بشر، بمب اتم، آژانس انرژی اتمی و... این ها همه واژگانی هستند که در سال های اخیر به خبر اول اکثر رسانه های گفتاری، شنیداری و مکتوب جهان تبدیل شده اند و جالب اینجاست که بیشتر این اخبار مربوط به منطقه خاورمیانه و کشور آمریکا می شوند. 
آمریکا در یک سو به عنوان ناجی و قیم جهان! و خاورمیانه به عنوان نماد تروریسم بین المللی! در جنگی پایان ناپذیر تیتر اول رسانه های جهان را به تسخیر خود درآورده اند و در این میان چندین کشور به شکلی سنتی از جایگاه و موقعیت ویژه ای برخوردارند. 
این کشورها عبارتند از افغانستان، که نامش به دروغ با 11 سپتامبر و القاعده گره خورده؛ عراق، که نامش به دروغ با سلاح اتمی و تهدید جهانی گره خورده و ایران، که به دروغ مدام به حمایت از تروریسم بین المللی، تلاش برای ساخت سلاح اتمی و نقض حقوق بشر محکوم می شود. 
اما واقعا هدف از این همه دروغپردازی چیست؟ چرا آمریکا سعی دارد که منطقه خاورمیانه را اینقدر خطرناک و نا امن جلوه دهد؟ پاسخ، بسیار واضح و روشن است و می توان با نگاهی به عملکرد آمریکا در قبال دو کشور عراق و افغانستان آن را دریافت.
  • علیرضا ز.ف
۰۵
خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

آرامش شکننده اروپا


پس از پیش بینی های عجیب و غریبی که در فضای مجازی و برخی از نشریات، پیرامون پایان دنیا در سالی خاص و یا وقوع جنگ جهانی سوم در تاریخی مشخص و... صحبت می کردند، حالا نوبت استودیوی بازی سازی لهستانی Destructive Creations رسید که یکبار دیگر تنور این قبیل پیش بینی ها را داغ کرده و از حمله قریب الوقوع داعش در سال 2020 به اروپا خبر دهد!!
این استودیو که چندی پیش با تولید و عرضه بازی نفرت (Hatred) جنجالی رسانه ای به پا کرد و لقب بی مبالات ترین استودیوی تولید سرگرمی را از آن خود کرد، با عرضه بازی جدید خود در آپریل 2016 برای رایانه های شخصی، دوباره به نقل محافل سیاسی و سایت های منتقد بازی های رایانه ای تبدیل شد.

02

  • علیرضا ز.ف
۰۵
خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

نیم نگاهی به محتوای بازی Hatred


نفرتی به وسعت تمام بشریت


نفرت را می توان نوع خاصی از هیجان دانست که از بدو تولد همراه انسان است. به همین دلیل، اغلب روانشناسان کارکردگرا و تکامل‌گرا این حس را امری فطری می‌دانند.
علم نوین روانشناسی بر این باور است که هیجاناتی مانند نفرت، زمانی در وجود انسان ها شدت پیدا می کنند که افراد بیش از حد با آن ها درگیر شده و جدایی از این حس برای آن ها تقریباً غیر ممکن می شود.
بر اساس این دیدگاه، افراد به فراخور رویدادهایی که شخصاً تجربه می کنند، به حس نفرت دچار شده و به مرور زمان، این حس چنان در این افراد تقویت می شود که در نهایت رفتار بیرونی آن ها نیز با حس درونیشان تطابق پیدا کرده و یکی می شود.
اصولاً حس تنفر در انسان هایی ایجاد می‌شود که به لحاظ شخصیتی منفعل،‌ ترسو و درونگرا هستند. مثلاً کودکی که تنهایی را ترجیح می‌دهد، در موقعیت های مختلف دچار ترس می شود. این موضوع در مورد افراد بالغی که از لحاظ روحی، شخصیتی ناپایدار دارند هم کاملاً صادق است.
قلیان حس نفرت و عدم توان کنترل آن، در فردی که دارای شخصیتی ناپایدار و شکننده است، می تواند زمینه ساز فاجعه ای مخرب باشد. اکثر قتل های فجیع ثبت شده در محاکم قضایی، دارای چنین پس زمینه هایی از نفرت کنترل نشده و افسارگسیخته هستند.

  • علیرضا ز.ف
۰۲
خرداد

بسم رب الشهدا و الصدیقین

*************************

3541534

  • علیرضا ز.ف
۰۲
خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

65165119871


    صبحدم پیک مسیحا دم جانان آمد             گفت برخیز که آرام دل و حامی ایتام آمد

                     سحر از پرده نشینان حریم خلوت                نغمه برخاست که شاهنشه خوبان آمد         

عاشقان را رسد این طرفه بشارت زسروش       که سحرگاه شب نیمه شعبان آمد     

مى ‏کند مرغ سحر زمزم بر شاخ گل           که ز نرگس ثمرى پاک بدوران آمد 

وارث تاج نبى اوست که با دعوت حق     بهر افراشتن پرچم قرآن آمد       

شهسواریست که با صولت و بازوى على          از پى کشتن کفار به میدان آمد  

مظهر صلح حسن اوست که با حلم حسن     پى آرامش دلهاى پریشان آمد       

آنکه اندر رگ او خون حسین بن علیست        پى خونخواهى سالار شهیدان آمد    

در ره زهد و عبادت چو على بن حسین            سوى حق قافله راسلسله جنبان آمد

علم باقر همه در اوست که با مشعل علم             رهبر جامعه بى سر و سامان آمد

تا ز ناپاک کند مذهب صادق را پاک         مظهر راستى و پاکى و ایمان آمد   

هم چو کاظم که بود قبله حاجات و مراد           دردمندان جهان را پى درمان آمد 

چون رضا تا که کند از رنگ علوم             وارث افسر سلطان خراسان آمد

اوست سرچشمه تقوا و فضیلت چو جواد           منبع فیض و جوانمردى و احسان آمد 

هادى وادى حق کز پى ارشاد بشر           با چراغ خرد و دانش و عرفان آمد 

یادگار حسن عسگرى پاک سرشت     که جهان را کند از عدل گلستان آمد       

قائم آل محمد شه اقلیم وجود      که بفرمانده ى عالم امکان آمد      

طبع خاموش رسا باز چو مرغان چمن        پى تبریک چنین شاد و غزلخوان آمد   

**********************

نیمه شعبان

ولادت آن منجی جهان

سرور و سالار زمان

مهدی صاحب زمان(عج)

مبارک

*********************



  • علیرضا ز.ف