اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

http://masaf.ir/images/%D8%A7%D8%BA%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%20%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-shia%20muslim.jpg


سالهاست که با شهادت امام حسن عسگری(ع) و به سوگ نشستن جهان اسلام، در غم از دست دادن خورشیدی تابان، ناخودآگاه، شور و شعفی عمیق، قلب شیعه را پر می‎کند از آغاز امامت امام زمانش و لبخند را بر لب‎ها جاری می‎سازد. امامی که سال‎هاست در انتظار بیداری شیعیان خود ایستاده تا قیام جهانی‎اش را آغاز کند و وعده محتوم الهی را تحقق بخشد.
برای درک بهتر این تنهای غریب بر آن شدیم تا با گذری کوتاه در حکومت عباسی و برخورد آنها با یهود و اهل بیت، گوشه‎ای از حلقه مفقوده ظهور را بیابیم.

  • علیرضا ز.ف
۳۰
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم


http://s6.uplod.ir/i/00722/geny8e27wvgt.jpg

بر طبق مستندات تاریخی شهادت امام حسن عسگری روز جمعه هشتم ماه ربیع الاول سال ۲۶۰هجری بوده‎است .در کیفیت شهادت آن امام بزرگوار آمده است :
فرزند عبیدالله بن خاقان گوید: «روزی برای پدرم ( که وزیر معتمد عباسی بود ) خبر آوردند که ابن الرضا – یعنی حضرت امام حسن عسکری – رنجور شده، پدرم به سرعت تمام نزد خلیفه رفت و خبر را به خلیفه داد. خلیفه پنج نفر از معتمدان و مخصوصان خود را با او همراه کرد . یکی از ایشان نحریر خادم بود که از محرمان خاص خلیفه بود ، امر کرد ایشان را که پیوسته ملازم خانه آن حضرت باشند، و بر احوال آن حضرت مطلع گردند . و طبیبی را مقرر کرد که هر بامداد و پسین نزد آن حضرت برود ، و از احوال او آگاه شود . بعد از دو روز برای پدرم خبر آوردند که مرض آن حضرت سخت شده است ، و ضعف بر او مستولی گردیده . پس بامداد سوار شد ، نزد آن حضرت رفت و اطبا را – که عموما اطبای مسیحی و یهودی در آن زمان بودند – امر کرد که از خدمت آن حضرت دور نشوند و قاضی القضات ( داور داوران ) را طلبید و گفت ده نفر از علمای مشهور را حاضر گردان که پیوسته نزد آن حضرت باشند...» (1)
تمام ظاهرسازی‎ها و اقدامات این‎چنینی به این دلیل بود که شهادت امام را مرگ طبیعی جلوه دهند و دستگاه خلافت را در مقابل شیعیان قرار ندهند.

  • علیرضا ز.ف
۲۶
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مَن لا یُخیِّب مَن اَرادَه

http://s6.uplod.ir/i/00720/a8mzjvmjkqms.jpg

دو دختر هفده،هجده ساله تکیه داده اند به ستون های آینه کاری شده؛ کتابی در دستشان است و هر دو از رویش می خوانند؛ یا قرآن است یا مفاتیح  ویا زیارت نامه ی امام رضا. لب هایشان هماهنگ با هم می جنبد؛ انگار سرود می خوانند؛ صدایشان در همهمه ی ذکر ها گم می شود؛ دخترک گوشی ... اش را در می آورد؛ رو به سمت خودش و دوستش می گیرد و بدون این که لنز را نگاه کند از خودشان عکس سلفی می گیرد.

  • علیرضا ز.ف
۲۵
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

نفوذ آمریکا چه بر سر کره جنوبی آورد؟

53634

جنگ جهانی دوم بسیاری از معادلات بین المللی را تحت شعاع خود قرار داد. به واسطه جنگ افروزی های هیتلر و موسولینی، آلمان توانست فرانسه، هلند و بلژیک را تصرف کند و ایتالیا به سمت اتیوپی و الجزایر لشگر کشی کرد. در فاصله جنگ های جهانی اول و دوم (۱۹۱۸- ۱۹۳۹) امریکایی که در بدترین شرایط و بحران اقتصادی قرار داشت به واسطه فعالیت در حوزه صنایع نظامی، توانست با فروش تجهیزات نظامی خود به سایر کشورها در بحبوبه جنگ جهانی دوم درآمدهای زیادی کسب کرده و اقتصاد بحران زده خود را تا حدودی ترمیم کند. پایان جنگ جهانی دوم آغازی برای نفوذ غرب و به خصوص امریکا در بسیاری از کشورها به ویژه کره جنوبی بود. در سال ۱۹۶۷ و درست ۵ سال بعد از تصویب قانون کاپیتولاسیون در مجلس سنای ایران ، پیمانی مشابه این قانون به نام " پیمان سوفا" بین کره و امریکا منعقد شد که طی این پیمان قرار شد تا کره جنوبی در قبال دریافت کمک های مالی و رها شدن از مشکلات اقتصادی خاک کشورش را بی کم و کاست در اختیار نظامیان امریکایی قرار دهد.

  • علیرضا ز.ف
۲۵
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

1545234


در شماره ی قبلی بنیادی ترین آسیب‎های ماهواره بر حریم خانواده را مطرح کردیم:


http://runway.blog.ir/1394/09/15/%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87


در این شماره به تشریح آسیب‎های شبکه‎های اجتماعی مجازی و تاثیراتشان به عنوان منبعی بسیار مهم و نوپدید از قدرت نرم می‎پردازیم.

  • علیرضا ز.ف
۲۴
آذر
بسم الله الرحمن الرحیم

526

اعتقاد به منجی از سرشت الهی انسانها نشأت می‌گیرد و همین اعتقاد است که امید را در قلبها زنده می‌کند. ولی بصورت عام این اعتقاد در کتب اقوام باستان انعکاس پیدا کرده است، با اینکه روایت منجی، روایتی است اختلاف برانگیز، ولی جلوه آن در تمامی ملل خودنمایی می‌کند، که البته زاییده این اعتقاد بسیاری از مذاهب است. ولی پیشگویی‌هایی که در میان ملل مرسوم بود، صد البته ارتباطی انکارناپذیر با منبعی فرا‌مادی (وحی) دارد زیرا که در تمامی ملل، از شرق تا غرب عالم، خداوند پیامبری را فرستاده است که این نوید را تبیین نموده یا ثبت در کتابهایشان بوده است و این اختلافاتی که بعضاً در ابعاد وجود منجی به چشم می‌خورد، سرچشمه از تجربیات و گرد و غبار تاریخ دارد و قبل از بیان این عقاید در اقوام و ادیان گذشته، یادآوری می‌شود که شیعه مطمئناً با همه این عقاید موافق نیست ولی اشاره به آنها تذکری است برای اثبات وجود منجی.

 پس در این بخش به بشارات کتب آسمانی گذشته و عقاید موجود در ملل گذشته نسبت به منجی می‌پردازیم.

  • علیرضا ز.ف
۲۴
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم


564654564

امام هشتم شیعیان(ع) در موارد متعددی به توصیف ویژگیهای ظاهری و جسمی امام مهدی(ع) پرداخته‏اند تا باب هرگونه شبهه و اشتباه را بر مردم ببندند.
از جمله آن حضرت در پاسخ «ریان بن صلت» که می‏پرسد:
أنت صاحب هذا الأمر؟ آیا صاحب این امر[حکومت اهل بیت(ع)] شمایید؟
می‏فرماید: أنا صاحب هذا الأمر ولکنّی لست بالذی أملؤها عدلاً کما ملئت جورا، و کیف أکون ذلک علی ماتری من ضعف بدنی و إنّ القائم هوالذی إذا خرج کان من سنّ الشیوخ و منظر الشبّان، قویّا فی بدنه حتّی لومدّ یده إلی أعظم شجرة علی وجه الأرض لقلعها ولو صاح بین الجبال لتدکدکت صخورها یکون معه عصا موسی و خاتم سلیمان علیهماالسلام، ذاک الرابع من ولدی یغیّبه اللّه‏ فی ستره ما شاء، ثم یظهره فیملوء [به] الأرض قسطا و عدلاً. کما ملئت جورا و ظلما.(1)
من صاحب این امر هستم، اما آنکه زمین را پر از عدل می‏کند همچنانکه پر از جور شده بود، من نیستم. و چگونه من با این ناتوانی جسمی که می‏بینی می‏توانم او باشم. به درستی که قائم کسی است که به هنگام قیامش در سن پیرمردان و با چهره جوانان ظاهر می‏شود. او از چنان قوت بدنی برخوردار است که اگر دستش را به سمت بزرگ‏ترین درختی که بر روی وجود دارد دراز کند آن را از ریشه برمی‏کند و اگر در بین کوهها فریاد کشد، صخره‏ها متلاشی می‏شوند. عصای موسی و خاتم سلیمان، که بر آنها درود باد، با اوست و او چهارمین فرزند من است. خداوند او را تا زمانی که بخواهد در پوشش خود غایب می‏سازد، سپس او را آشکار می‏سازد تا زمین را به وسیله او از قسط و عدل آکنده سازد آنچنانکه ]پیش از آن ] از جور و ستم پر شده بود.


  • علیرضا ز.ف
۲۴
آذر
بسم الله الرحمن الرحیم

 151


وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ وَمَن یَنقَلِبْ عَلَىَ عَقِبَیْهِ فَلَن یَضُرَّ اللّهَ شَیْئًا وَسَیَجْزِی اللّهُ الشَّاکِرِینَآل (عمران آیه ۱۴۴ )


محمد (ص‏) فقط فرستاده خداست‏؛ و پیش از او، فرستادگان دیگرى نیز بودند؛ آیا اگر او بمیرد و یا کشته شود، شما به عقب برمیگردید؟ (و اسلام را رها کرده به دوران جاهلیّت و کفر بازگشت خواهید نمود؟) و هر کس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضررى نمى‏زند؛ و خداوند بزودى شاکران (و استقامت‏ کنندگان‏) را پاداش خواهد داد.


رسول خدا ص فرمود: هیچ پیامبری یا وصی او نیست مگر آنکه شهید میشود.  


  • علیرضا ز.ف
۱۶
آذر


بسم الله الرحمن الرحیم


ویژگی‌های یک دختر نمونه از نگاه اسلام shia muslim

به گزارش Muslim Press، هر ساله همایشی بزرگ با عنوان انتخاب دختر شایسته جهان برگزار می شود و زنان و دخترانی از سراسر جهان در آن شرکت می کنند تا بتوانند در اصلی ترین ملاکی که غرب برای انتخاب زن شایسته دارد یعنی زیبایی ظاهری زن حائز رتبه شوند. 


  • علیرضا ز.ف
۱۶
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

نتانیاهو در جشن پوریم - 1999

  • علیرضا ز.ف