اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
فروردين
بسم الله الرحمن الرحیم

http://masaf.ir/images/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%88%D8%AF----shia%20muslim.jpg
و خداى تبارک و تعالى کار او را در یک شب سامان دهد، همان طور که کار حضرت موسى را در یک شب اصلاح فرمود...

 

ولادت نهمین امام شیعیان، امام جواد (ع) از پربرکت‎ترین و خوش یمن‎ترین وقایع تاریخ شیعه می‎باشد زیرا پیش از این حکمت الهی بر آن قرار گرفته بود که امام رضا(ع) مدت زمان طولانی در انتظار فرزند باشد از این رو برخی از دشمنان اهل بیت، به این مسئله امید بسته و خاندان امامت را تمام شده می‎دانستند و از سوی دیگر، شیعیان، نگران شده و در انتظار امام آینده خود بودند.

  • علیرضا ز.ف
۲۹
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم

::::::::خرید اقساطی کالا از نظر شرعــی::::::::

465451

گاهی انسان می‌خواهد کالایی مانند یخچال و یا اجاق گاز و غیره تهیه کند و آن هم از نوع ایرانی‌اش، ولی قدرت ندارد آن را نقدی بخرد، به بانک مراجعه کرده و تقاضای تسهیلات می‌کند و بانک تسهیلاتی در قالب فروش اقساطی می‌دهد، بدین صورت که بانک متقاضی را وکیل می‌کند که برود کالای خود را به صورت نقدی برای بانک بخرد و به صورت اقساطی برای خودش بفروشد، و پولش را قسطی با احتساب سود به بانک بپردازد، این از نظر فقهی اشکال ندارد؛

  • علیرضا ز.ف
۲۸
فروردين
بسم الله الرحمن الرحیم

روز حساب و کتاب تنها یک شر وجود دارد و آن هم دوری از حمت الهی است...

سلام

سلام بر رجب، ماه بارش باران مهر و محبت الهی، ماه رسیدن به سر منزل مقصود، و ماه اُنس شب زنده دارانِ همیشه بیدار با محبوب و معبود بی همتا.

  • علیرضا ز.ف
۲۸
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش

به گزارش مصاف، شبکه "سی بی اس" آمریکا در این برنامه به تحلیل اسناد محرمانه موسوم به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازده سپتامبر که تاکنون فاش نشده اند، پرداخت.

این شبکه گفت: انتظار می رود باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا 10 روز دیگر به عربستان سفر کند و این در حالی است که مسئولان سازمان جاسوسی امریکا (سیا) سرگرم بررسی امکان افشای یکی از سری ترین اسناد کشور معروف به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازدهم سپتامبر هستند. این اسناد پرده از وجود شبکه پشتیبانی سعودی از عوامل این حادثه در زمان حضورشان در آمریکا برمی دارد.

  • علیرضا ز.ف
۲۸
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم   

484651

یک کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سرویس جاسوسی این رژیم (موساد) به استانبول برای دیدار محرمانه با برخی وزرای خارجه کشورهای شرکت کننده در اجلاس سازمان همکاری اسلامی خبر داد
.

به گزارش مصاف، "یوسی میلمان" کارشناس اسرائیلی در امور امنیتی از سفر "یوسی کوهن" رئیس موساد برای دیدار با برخی وزرای خارجه کشورهای شرکت کننده در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در ترکیه پرده برداشت.

به نوشته سایت خبری "الغزال"، یوسی کوهن به زودی با "عادل الجبیر" وزیر خارجه سعودی، "مولود چاووش اوغلو" وزیر خارجه ترکیه و "محمد بن عبدالرحمن ال ثانی" وزیر خارجه قطر در هتل جی دبلیو ماریوت شهر استانبول دیدار مشترک خواهد داشت.

به گفته این کارشناس امنیتی، این نشست که به پیشنهاد وزیر امور خارجه آمریکا و میانجیگری وزیر امور خارجه ترکیه صورت خواهد گرفت، به نزدیکی دیدگاه های کشورهای عربی و اسرائیل به تلاش های منطقه ای آمریکا منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این اقدام در نوع خود دومین گام برای تقویت و تحکیم رابط بین رژیم اسرائیل و کشورهای عربی محسوب می شود.

منبع: العالم

  • علیرضا ز.ف
۲۸
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم

232554

رسانه‌های غربی فاش کردند، آمریکا میلیونها تن سلاح سنگین را در اختیار گروه‌های تروریستی در سوریه قرار داده است.

به گزارش مصاف، این رسانه‌ها تأکید کردند که این سلاح‌ها طی یک ماه گذشته برای تروریستها ارسال شده است.

سایت نظامی جِینز، به عنوان یکی از افشا کنندگان این موضوع تأکید کرد که دو کشتی حامل حدود 3 هزار تن سلاح ساخت رومانی، اوکراین و بلغارستان، از بندر کنستانتای رومانی به ترکیه و پس از آن بندر عقبه اردن عازم شدند.

حرکت یکی از این دو کشتی به سوی بندر عقبه، در چهارم آوریل کنونی رصد شده است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مسلح پس از دریافت این سلاح‌ها، نیمی از آنها را در اختیار گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) قرار دادند.

منبع: العالم

  • علیرضا ز.ف
۲۸
فروردين
بسم الله الرحمن الرحیم


55665

کتاب "آخرین تکاپوی کفر" به همت تیم نگارش جنبش مصاف، جهت بهره مندی بیشتر مخاطبین گرامی از سخنان استاد رائفی پور در جلسه روایت عهد 48 بصورت pdf تهیه شده است.

  • علیرضا ز.ف