اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۱
مرداد

من تکنوکرات هستم!

من تکنوکرات هستم! shia muslim                   
مستندی که موسسه مصاف دیدن آن را علی الخصوص در شرایط کنونی پیشنهاد میکند

 

با توجه به مباحث پیش آمده اخیر پیرامون قرارداد های نفتی جدید موسوم به IPC، موسسه مصاف ایرانیان مشاهده مستند" من تکنوکرات هستم" را به همه شما عزیزان پیشنهاد میکند.
گفتنی است این مستند از طریق اینترنت قابل دسترسی می باشد.

همچنین فایل ورد زیر که توسط جمعی از متخصصین پیرامون قرارداد های نفتی جدید تهیه شده جهت دانلود و استفاده در اختیار پژوهشگران عزیز قرار می گیرد.

 

دانلود فایل ورد

  • علیرضا ز.ف
۳۱
مرداد

جاسوس بازی با بازی!

با یک نگاه خوشبینانه، می توان تحولات دنیای بازی های رایانه ای را معادل سرگرمی بیشتر برای بازیکن ها و علاقه مندان آن دانست. همچنین، سود حاصل از تولید تکنولوژی های جدید هم بسیار قابل توجه و چشمگیر است و نمی توان از این بعد آن هم غافل شد. اما جدا از بعد سرگرمی و تجاری حاصل از تحولات این صنعت، در برخی از محصولات جدید، ابعاد دیگری را نیز می توان شناسایی و رصد کرد که توجه به آن ها می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.
از اشاعه بی بندوباری و فحشا، تبلیغ کفر و پروپاگانداهای سیاسی که بگذریم، جاسوسی از کاربران و ترغیب آن ها به جاسوسی، از موارد جدیدی هستند که گذر ساده از کنار آن ها می تواند عواقب شومی برای دولت ها و کاربران این سرگرمی ها به همراه داشته باشند.
به عنوان جدیدترین نمونه این گونه بازی ها، می توان به بازی پوکمون گو (Pokemon Go) محصول شرکت بازی سازی Nintendo اشاره کرد که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است. این بازی که برای پلتفورم های Android و iOS تولید شده، در واقع نسخه جدیدی از بازی فوق محبوب پوکمون است که قرار است بازیکن ها را به ماجراجویی در خارج از فضای خانه ترغیب نماید.

03

تولیدکنندگان این بازی با شعار "بالا رفتن میزان روابط اجتماعی و کمک به سلامت روانی افراد" اقدام به توسعه این بازی با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده نمودند و محصول خود را با سر و صدای زیادی روانه بازار کردند. نحوه انجام بازی، بدین صورت است که بازیکن از طریق نرم افزار GPS نصب شده روی گوشی همراه خود و با استفاده از دوربین پشتی گوشی، بر اساس مختصات های ارائه شده از طرف شرکت تولید کننده، اقدام به یافتن و شکار پوکمون ها می کند و گهگاه برای این منظور، لازم است تا مکان های خارج از محدوده خانه خود را نیز جستجو نماید.
تا به اینجای کار مشکلی در انجام این بازی وجود ندارد و ظاهراً پرداختن به آن بسیار سرگرم کننده و لذت بخش خواهد بود. اما موضوع زمانی حساسیت برانگیز و قابل تأمل می شود که می بینیم Nintendo در ارائه مختصات پوکمون ها در برخی از کشورها، شیطنت های خاصی کرده و عملاً کاربران بازی را به عبور از خط قرمزها و جاسوسی غیر مستقیم (نا آگاهانه) ترغیب می نماید.


  • علیرضا ز.ف
۳۱
مرداد

وقتی خدا قهرمان شد!

انیمه مرد تک مشتی (One-Punch Man) ماجرای مردی است که "همینطوری برای سرگرمی" قهرمان شده است و به دور از همه استانداردهای قهرمانی رایج، نه ظاهر جذابی دارد و نه منش خاصی! سری تاس که معلوم نیست چرا تاس شده (به دلایلی، هیچ وقت به این موضوع اشاره ای دقیق نمی شود) و لباسی زرد و قرمز و شنلی سفید، تنها مشخصه های ظاهری این قهرمان به حساب می آیند.

04

اما قدرت فوق العاده او که با یک ضربه مشت همه را نابود می کند، مسئله دیگری است (البته قدرت او فقط منحصر به مشت نیست و قابلیت های بی شمار دیگری نیز دارد). او به خاطر این بی همتایی، دچار بحران هویت شده و کم کم احساس کسالت می کند و مدام در آرزوی این است که حریفی درخور برای مبارزه پیدا کند.
با وجود قدرت بی همتا و کمک های نجات بخش مرد تک مشتی، هیچکس وجود و قدرتش را جدی نمی گیرد و همه نظرها معطوف قهرمان های درجه پایینی شده که فقط به دنبال جنجال و خودنمایی هستند.

  • علیرضا ز.ف
۲۱
مرداد

نجات «سردار متوسلیان» از زندان رژیم‌صهیونیستی کلید خورد

s241541                   
تولید بازی «حاج احمد» و مبارزه با داعش آغاز شد

به گزارش مصاف  ، پروژه تولید بازی رایانه‌ای با موضوع «نجات سردار احمد متوسلیان از زندان رژیم صهیونیستی» توسط «موسسه مصاف» آغاز شد.
«مهدی خزاف» مدیر پروژه تولید بازی «حاج احمد» درباره ساخت این مجموعه به خبرنگار فارس گفت: «ایده پروژه احمد متوسلیان را جناب (علی اکبر) رائفی‌پور (مدیر موسسه مصاف) از چهار سال پیش مطرح کرد. اما تیم منسجمی برای شروع این کار نبود و به دلیل اینکه نمی‌توانستیم یک تیم را مستقر کنیم، زمان کلیدخوردن پروژه اندکی به تاخیر خورد. تا اینکه هشت ماه گذشته تیمی در داخل مجموعه مصاف تشکیل دادیم و شروع به کار بر روی داستان و بازی‌نامه این پروژه کردیم».خزاف گفت: «با توجه به تجربیاتی که از ساخت چندبازی در مجموعه داشتیم شروع به نوشتن بازی‌نامه کردیم و آن را تکمیل، و تولید این پروژه را رسما آغاز کردیم. نیروهایی هم که برای این پروژه به کار گرفته شده جزء نیروهای درجه یک کشور به لحاظ فنی هستند. ضمن این که به لحاظ اعتقادی در راستای پروژه حرکت می‌کنند. ترجیحمان هم این بود که از بیرون مجموعه نیرویی جذب نکنیم و کار را بر اساس ظرفیت‌های خود موسسه مصاف پیش ببریم.»


  • علیرضا ز.ف
۱۸
مرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

مصاحبه خبرنگار مصاف با مستبصر ژاپنی، خانم اتسوکو (فاطمه) هوشینو:

2540

•    از چگونگی آشنایی تان با اسلام شروع کنیم؟

آشنایی من با دین اسلام به خاطر حادثه 11 سپتامبر بود. وقتی آن صحنه را دیدم اولین لحظه خیلی شوکه شدم، بعد به خودم آمدم و فکر کردم که آیا ممکن است یک حادثه ای بطور طبیعی این گونه دیده بشود؟!

و به قول معروف رایحه توطئه شنیدم، چون درست شبیه به یک صحنه فیلم هالیوودی بود، و هم خیلی زحمت می کشیدند که در مورد دین اسلام سیاه نمایی کنند.

من در مورد دین اسلام خوب نمی دانستم اما چون همیشه از شبکه های تلویزیونی صحبت ازاسلام بود و از اسم های مسلمانان مثل، محمد، علی و... استفاده می کردند، من ناچار بودم به دین اسلام علاقه مند بشوم تا ببینم اسلام چه دارد که آنها مجبور هستند این قدر جنجال راه بیندازند، من نمی دانم اما باید خیلی مهم باشد، و بعد من شروع کردم به مطالعه.

........

  • علیرضا ز.ف
۱۶
مرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام
من این بازیو در این لینک معرفی کردم و اگه خواستید میتونید دانلود کنید:

دانلود بازی "Clash Of Quenel"کاری از جنبش مصاف

-----------------------------------------------------------------------------------------------------http://vgpostmortem.ir/media/k2/items/cache/63955aa9869cf7707ada1662dbfb31e2_XL.jpg

متأسفانه؛(فکر کنید متنی که با متاسفانه شروع بشه چی میشه...)

سال هاست که با ورود سیاست به دنیای بازی های رایانه ای، فضایی که قرار بود صرفاً برای سرگرمی از آن استفاده شود، تبدیل به محلی برای جولان اغراض سیاسی شد و بازی های رایانه ای به تریبونی پر مخاطب برای بیان این اغراض انتخاب شدند.
در ابتدا، بازی هایی که دارای مضامین سیاسی بودند، بسیار صریح و روشن اهداف خود را به نمایش می گذاشتند و هر آنچه را که مد نظر داشتند، به سرراست ترین شکل ممکن به مخاطب خود القاء می کردند. این مدل از بازی ها، خیلی زود با عکس العمل منفی کاربران مواجه شد و پس از مدتی استقبال از بازی های سیاسی صریح، به شدت کاهش یافت. همین امر، موجب شد تا به مرور، تولیدکنندگان به سمت لایه گذاری در بازی های خود حرکت کرده و محصولاتی چند لایه و پیچیده را به بازار عرضه کنند.
یکی از مشخصه های بارز چنین محصولاتی، مخفی بودن محتوای مورد نظر در قالب نمادسازی و استعاره های تصویری پیچیده بود که با برنامه ریزی های ویژه و مهندسی سازی شده، به صورت تله های اطلاعاتی برای جذب در ناخودآگاه مخاطب از آن ها استفاده می شد.
در چنین شرایطی که تولید محتوای خاص برای بازی های رایانه ای از پیچیدگی و ظرافت بالایی برخوردار شده است، متأسفانه هنوز در داخل کشور شاهد تولید بازی هایی با محتوای سیاسی به روش سال های ابتدایی آزمون و خطای این صنعت هستیم.
به عنوان نمونه، می توان به بازی مصاف با طعم آناناس یا Clash of Quenel اشاره کرد که توسط موسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان برای پلتفورم اندروید تولید و عرضه شد....

  • علیرضا ز.ف
۱۴
مرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

            http://masaf.ir/images/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%20Clash%20Of%20Quenel-shia%20muslim.jpg      
بازی ضد صهیونیستی و پنج زبانه

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس شریف موسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان بازی ضد صهیونیستی و پنج زبانه Clash Of Quenel  را به همه مهدی یاوران و صهیونیسم ستیزان عزیز تقدیم میدارد.

  • علیرضا ز.ف
۱۴
مرداد
بسم الله الرحمن الرحیم

021540

به عنوان یک ارتشی زاده می گویم:

با توجه به شناختی که از جناب عباسی وجود دارد قطعا منظور ایشان ، آنچه برداشت شده نبوده است ، کما اینکه در نامه عذر خواهی ایشان به امیر سرلشگر صالحی نیز بوضوح به آن اشاره شده است.

سوال اساسی اینجاست چرا باید سخنی که 6 سال پیش بیان شده و در طی این سالها که مشمول مرور زمان بوده، در چنین برهه ای رسانه ای گردد؟
  • علیرضا ز.ف