اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

بسم الله الرحمن الرحیم

65265

زندگی نامه ادواردو آنیلی :

وی در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ درنیویورک از پدری ایتالیایی و مادری یهودی پا به عرصه دنیا گذاشت. مادر وی «مارلا کاراچولو»، یک پرنسس یهودی بود و پدرش سناتور «جیووانی آنیلی»، مرد ثروتمند و معروف ایتالیایی بود. وی مالک کارخانه‌جات اتومبیل‌سازی فیات، فراری، لامبورگینی...

پرواز


زندگی نامه ادواردو آنیلی «ادواردو آنیلی»(شهید مهدی آنیلی) در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ درنیویورک از پدری ایتالیایی و مادری یهودی پا به عرصه دنیا گذاشت.


میلیاردر

مادر وی «مارلا کاراچولو»، یک پرنسس یهودی بود و پدرش سناتور «جیووانی آنیلی»، مرد ثروتمند و معروف ایتالیایی بود. وی مالک کارخانه‌جات اتومبیل‌سازی فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو و آیوکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکت‌های طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ "لاستامپا" و "کوریره دلاسرا"، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود. علاوه بر این‌ها، چندین شرکت ساختمان‌سازی، راه‌سازی، تولید لوازم پزشکی و هلیکوپترسازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهام‌داران اصلی آن‌ها می‌باشند. میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می‌برند.

ادواردو




کارشناسان اقتصادی درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ بر ۶۰ میلیارد دلار تخمین می زنند که ۳ برابر درآمد نفتی جمهوری اسلامی ایران است. ادواردو تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا طی کرد و بعد به کالج آتلانتیک در انگلستان رفت و پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون ایالات متحده با اخذ درجه دکتری فارغ التحصیل شد.دواردو شرح مسلمان شدنش را چنین می گوید:    در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می زدم و کتابها را نگاه می کردم چشمم افتاد به قرآن . کنجکاو شدم که ببینم در قرآن چه چیزی آمده است. آنرا برداشتم وشروع کردم به ورق زدن و آیاتش ر ا به انگلیسی خواندم ، احساس کردم که این کلمات ،کلمات نورانی است ونمی تواند گفته بشر باشد. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم, آن را امانت گرفتم و بیشتر مطالعه کردم و احساس کردم که آن را می فهمم و قبول دارم . بعد از این قضیه به یک مرکز اسلامی در نیویورک مراجعه می‌کند و درخواستش مبنی بر این‌که می‌خواهد مسلمان شود را مطرح می‌کند. آن‌ها هم نام «هشام عزیز» را برای وی انتخاب می‌کنند.

پرواز


محمد اسحاق عبداللهی که از دوستان مسلمان آنیلی است نیز در مورد او می‌گوید؛ «ادواردو خیلی شب‌ها بیدار می‌ماند و با نور شمع تا صبح قران را مطالعه می‌کرد.»این گفته که ادواردو در اثر معاشرت با مسلمانان به این دین گرویده، یک ادعای بی‌ثبات است، چون با موقعیت مالی و سیاسی که پدر ادواردو داشت، هیچ‌کس به خود اجازه نمی‌داد که چنین مسائلی را با او در میان بگذارد و او را به دین جدید دعوت کند. وی پس از ملاقات و گفتگو با دکتر قدیری ابیانه شیعه شده بود.اولین آشنایی وی با تشیع و انقلاب اسلامی ایران از طریق یکی از مصاحبه های دکتر محمد حسن قدیری ابیانه (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای ۵۸ تا ۶۱) از طریق تلویزیون ایتالیا بوده است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می کند و پیوند دوستی بین آنها ایجاد می شود.دکتر قدیری در مورد اولین ملاقاتش با ادواردو می گوید:    بعد از یک میزگرد مطبوعاتی که برگزار کردیم -به عنوان رایزن مطبوعاتی سفارت ایران-، یک روز یک‌شنبه در حالی که من در اقامت‌گاه سفارت بودم، دربان سفارت گفت که یک جوان ایتالیایی آمده و می‌خواهد شما را ببیند. من هم گفتم اگر می‌شود به او بگویید فردا برای ملاقات بیایند. ولی بعد از لحظاتی دربان سفارت دوباره زنگ زد که این جوان می‌گوید خدا هر در بسته‌ای را می‌گشاید. من هم گفتم در را باز کنند و خودم هم رفتم به استقبال‌اش. جوان قد بلند لاغری بود که با یک موتور گازی کهنه آمده بود و خودش را ادواردو آنیلی معرفی کرد. من بدون این‌که انتظار جواب مثبتی از او داشته باشم، از او پرسیدم که شما با خانوادهِ آنیلی معروف نسبتی دارید و او گفت که من پسرش هستم.
و زمانی که فخرالدین حجازی در سال ۱۳۵۹ به ایتالیا سفر می‌کند و با ادواردو آشنا می‌شود، از او می‌خواهد که یک بار دیگر تشرف خویش را به تشیع اعلام نماید. سپس فخرالدین حجازی نام مهدی را برای او انتخاب می‌کند. او در مکاتبات خود از نام هشام عزیز که سال‌ها از آن استفاده کرده بود، استفاده می‌کرد و در مکالمات خود با دوستان ایرانیش از نام مهدی استفاده بهره می‌گرفت.ادواردو همواره به دنبال این بود که دوستان و بستگانش را با اسلام‌ آشنا کند. به دعوت او دوستش، لوکا گائتانی لاواتلی اسلام‌ آورد و مسلمان‌ شد. او مدتی در ایتالیا منزوی بود و در یک آپارتمان در شهر رم‌ زندگی می‌کرد. بوسه امام بر پیشانیه ادواردو...  در فروردین سال 1360 با امام خمینی(ره) دیدار کرد و بعدها از این که امام در آن دیدار پیشانی اش را بوسیده بود، به عنوان یکی از بهترین خاطرات زندگی ‌اش یاد کرده بود.(بنا به گفته اطرافیان امام : ادواردو انیلی تنها فرد خارجی بود که امام پیشانیه او را بوسید) ادواردو قرار بود یک ماه قبل از شهادتش به ایران بیاید و دوست داشت با مقام معظم رهبری دیدار کند، لیکن والدین او برای ممانعت از سفر او به ایران، گذرنامه‌اش را پنهان کرده بودند. وی قرار بود در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل شود.  ادواردو همچنین دیدارهایی را با مقام معظم رهبری قبل از دوران ریاست جمهوری و همچنین با حجت الاسلام و المسلمین اقای اکبر هاشمی رفسنجانی انجام داده بود.  وقتی برای اولین بار به مشهد سفر کرده بود، در بازگشت از حرم امام رضا(ع) از او پرسیده بودند از امام چه خواستی؟ گفته بود از او خواستم قلب پدرم را نسبت به من مهربان کند. پرسیده بودند دیگر چه خواستی؟ گفته بود هیچی، چون سر امام رضا خیلی شلوغ بود، خیلی ها بودند که از او چیزهایی میخواستند!

Edoardo Agnelli



در اواخر دهه ۸۰، موضوع انتخاب جانشین برای سناتور آنیلی در شورای رهبری فیات مطرح شد و ادواردو را به دلیل اعتقادات مذهبی‌اش نامناسب تشخیص دادند، اما در واقع وارث اصلی او بود و باید بهانه‌ای برای کنار گذاشتنش پیدا می‌کردند. در همین زمان ماجرای ماریندی پیش آمد. در اکتبر ۱۹۹۰ رسانه‌ها اعلام کردند که به خاطر حمل ۳۰۰ گرم هروئین، وی را در شهر ساحلی ماریندی در کنیا دستگیر کرده‌اند. ماجرایی که اصلاً واقعیت نداشت و پلیس و دادگاه کنیا خیلی زود متوجه اشتباهشان شدند، اما خوراک مطبوعات ایتالیا که اکثراً زیر نفوذ پدرش بودند، فراهم شد و برخی حتی او را قاچاق‌چی نامیدند و تبرئه شدنش را به خاطر نفوذ پدرش می|‌دانستنند. بعد از آن با این‌که برخی مطبوعات به اشتباه خود در مورد ادواردو اشاره کردند، اما با گسترش شایعات، افکار عمومی برای معرفی جانشینی غیر از او برای مدیریت فیات آماده شد.در اوایل دهه ۹۰، پسر عمویش "جیووانی امبرتو" را به جانشینی انتخاب کردند. ادواردو نیز مخالفتی نکرد و حتی برای وی نامه نوشت و ضمن تبریک به او توصیه کرد که بازیچه دست پول پرستان نشود. اما در سال ۹۷، خانواده آنیلی با یک بحران مواجه شد. جیووانی در ۳۶ سالگی، بر اثر سرطان ناشناخته‌ ای درگذشت. جالب این‌جاست که جورجو برادر سناتور آنیلی نیز در سن ۳۶ سالگی به مرگ مشکوکی در سال‌های دور کشته شده و سهم او بین بقیه تقسیم گشته بود. شورای رهبری نیز "جاکوب الکان" خواهرزاده وی را به جانشینی انتخاب کرد. این انتخاب ادواردو را به شدت ناراحت کرد. او این بار سکوت نکرد و حتی با قدرت در مقابل خانواده‌اش که تصمیم داشتند نام خانوادگی جان الکان را به آنیلی تغییر دهند، ایستاد و اجازه این کار را نداد. وی مصاحبه‌ای با روزنامه "مونیفست" که متعلق به حزب چپ ایتالیا و به لحاظ سیاسی مخالف پدرش بود انجام داد و به شدت انتقاد کرد.او در این مصاحبه گفته بود که درست بعد از تشییع جنازه پسر عمویش، جاکوب الکان که هنوز ۲۲ سالش نشده به سمت هیات مدیره فیات منسوب شده بوده و او فکر می‌کند که این انتخاب، یک سقوط برای دم و دستگاه در بر داشته باشد. در دهه ۹۰ هیچ‌گونه مسئولیتی نداشت و اغلب اوقات را با مطالعه، سفر، روزنامه‌نگاری و فعالیت‌های بشر دوستانه گذراند. پدرش او را تهدید به محرومیت از ارث در صورت عدم ترک اعتقاد به اسلام کرده بود و او برای حفظ دینش حاضر به گذشت از میلیاردها دلار ثروت شده بود. او به خاطر اسلام آوردن، به شدت تحت فشار خانواده بود تا دست از اسلام بکشد. یک بار در امریکا به بازدید از یک کارخانه هلی‌کوپترسازی رفته بود و مقامات کارخانه و ژنرال‌های ارتش امریکا برایش توضیح می ‌دادند. در بازدید به یک هلیکوپتر می‌رسند که در موردش می‌گویند این هلیکوپتر تمام تکنولوژی برتر جهان را در خود دارد و از همان هلی‌کوپترهایی است که در جریان طبس به کار رفته است. ادواردو می‌پرسد در طبس که این هلی‌کوپترهای امریکایی شکست خورده‌اند؟ و آن ژنرال امریکایی هم در پاسخش می‌گوید خدای آنها از هلیکوپترهای ما قوی‌تر بود.  بعدها ادواردو به یکی از دوستان ایرانی‌اش گفته بود که با تمام سختی‌ها و مصائبی که به من وارد می‌شود هر از چند گاهی چنین جمله‌هایی من را سر حال می آورد!

ادواردو آنیلی


پسر سلطان شراب ادواردو همواره به دنبال این بود که نزدیکانش را نیز با اسلام آشنا کند. در یکی از سفرهایش به ایران، یکی از دوستانش را با خودش آورده بود. جالب است که آن دوستش هم پسر سلطان شراب ایتالیا بود که بعد از مدتی او هم اسلام آورد و مسلمان شد و فرزند بزرگترین تولید کننده و صادرکننده شراب ایتالیا از طریق آنیلی مسلمان شد. او هنوز زنده است ولی منزوی است و در آپارتمانی در شهر رم زندگی میکند.  ادواردو با اینکه به دلیل موقعیت مالی و سیاسی خانوده اش با بسیاری از رهبران سیاسی و مذهبی جهان ملاقات کرده بود، اما در ملاقات با حضرت امام(ره) به شدت شیفته سادگی ، عظمت و معنویت ایشان شده بود. این ارتباط عملاً مسیر زندگی ادواردو را عوض کرد. ایگورمن خبرنگار روزنامه لاستامپا ایتالیا می گوید: وقتی ادواردو از ملاقاتش با حضرت امام و تحت تاثیر قرار گرفتنش صحبت می کرد، من احساس کردم که امام او را سحر کرده است.ادواردو همچنین یک ماه قبل از شهادتش قصد داشت به ایران بیاید، ولی والدین او برای ممانعت از این سفر، گذرنامه اش را پنهان کرده بودند.دکتر قدیری ذکر می کند که برای خانواده آنیلی خیلی سخت بود که در کشور ایتالیا که مرکز مسیحیت کاتولیک است بگویند که پسر سناتور آنیلی به اسلام رو آورده است . بنابر این ادواردو را به شدت تحت فشار قرار دادند تا از اسلام دست بردارد.تحریم و تهدیدش کردند که از ارث محروم خواهد شد و حتی از ارث محرومش کردند، ولی او دست از اسلام بر نداشت و این خود به تنهایی می‌تواند احتمال خودکشی او را منتفی کند، چون او که برای حفظ دینش حاضر به گذشت از میلیارها دلار ثروت شده بود، چگونه ممکن بود با این اعتقاد راسخ به اسلام، دست به خودکشی بزند که در اسلام حرام است؟ "حسین عبداللهی از دوستان صمیمی ادواردو می گوید: چندین بار که دوستانش می خواستند بروند خانه ادواردو -که روی تپه بود - مجبور بودند تاکسی بگیرند من پول تاکسی آنها را می دادم, ببینید چقدر تحت فشار بود، یعنی یک آنیلی پول تاکسی نداشت؟؟؟  و حرف آخر  متن زیر قسمت پایانی نامه‌ای است که دواردو مهدی آنیلی در تاریخ 3 می 1980 نوشته است.

امیدوارم الله شما را هدایت کند. امیدوارم او شما را حفظ کند، لطفاً محتاط باشید؛ زیرا من امروز احساس قوی‌ای نسبت به شما دارم. امیدوارم الله همیشه با ما باشد.                                                                                                              ادواردو آنیلی

1.jpg





http://www.aparat.com/v/0dUQa/%D8%A7%D8%B2_%D8%B1%D9%8F%D9%85_%D8%AA%D8%A7_%D8%AE%D9%80%D9%80%D9%80%D9%80%D9%80%D8%AF%D8%A7




منبع:تبیان

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=410738

منابع دیگر:

http://www.erfan.ir/english/82033.html
----------------------------------------------
http://www.rohama.org/en/news/3131/who-was-edoardo-agnelli-
--------------------
http://www.mwfpress.com/vdcjvtev.uqe8vz29fu.html
-------------------
http://www.telegraph.co.uk/news/obituaries/finance-obituaries/1419964/Giovanni-Agnelli.html
---------------------
http://www.welt.de/print-welt/article547509/Agnelli-Sohn-beging-vermutlich-Selbstmord.html
----------------------
http://quenelplus.com/culture/edoardo-agnelli-junior-le-milliardaire-italien-tue-par-les-sionistes-apres-setre-rapproche-de-liran.htm
l

----------------------

http://www.corriere.it/english/articoli/2005/11_Novembre/03/edoardo.shtml

-------------------------

https://www.theguardian.com/world/2000/nov/16/philipwillan

------------------------

http://www.repubblica.it/online/cronaca/agnelli/fragile/fragile.html

---------------------

https://www.theguardian.com/world/2000/nov/16/philipwillan

----------------------

این هم لینک ویدیوی شناخت بیشتر این شهید در سایت مصاف-استاد رائفی پور:

http://masaf.ir/View/Video/1193/%D8%A7%D8%B2-%22%D8%B1%D9%8F%D9%85%22-%D8%AA%D8%A7-%22%D8%AE%D8%AF%D8%A7%22%28%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%84%DB%8C%29-shia%20muslim

نظرات  (۱۱)

من رمان ادواردو رو خوندم کتاب خوبی بود.... و آدمو ب فکر مینداخت.ک چطور باید دنیا رو از نگاه ادواردو دید....
  • علی منیریان
  • واقعا که متاسفم که بعضیا به شهدا توهین می کنند.
    با تشکر 13 ساله از منطقه 14 تهران
    معتبرتر از ویکی پدیا؟؟؟!!!
    هه ...
    شما در جریان هستی کیا ویکی پدیا رو کیا مدیریت میکنن؟؟!!
    کسانی که با دشمنان ادواردو منافع مشترک دارن!
    واضحه چرا همه واقعیتو ننوشتن. چون به نفعشون نبوده!
    کسی که اطلاعاتش ضعیفه، به جای بد و بیراه گفتن به این و اون لازمه اطلاعاتشو ببره بالا.




    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    بله حق باشماست ...
    برام خیلی جالبه  که با وجود دلایل روشن و مستحکم بازهم برخی افراد دست به توهین و تهمت میزنن و این دلایل روشن را دروغ میخوانن.
    یا داستانهای پیامبران قرآن میوفتم که با وجود معجزه و دلایل بسیار بازهم مردم و البته علما آنها را دروغگو و ساحر معرفی میکردن.بله تاریخ تکرار میشود.
    همیشه افرادی هستند که با گارد بسته با حقایق روبرو میشوند.
    از قدیم گفته اند فردی را که خواب است میتوان بیدار کرد ولی کسی را که خودش را به خواب زده خیر.
    زمانی یک پزشک میتواند بیماری را درمان کند که اول خود بیمار قبول کند بیمار است.
    افرادی که این شهید را انکار میکنن از قبیل همین افرادن.افرادی که خود از حقیقت دورند و حتی چشم دیدن کسانی را که با حق و حقیقت زندگی کرده اند هم ندارن.این افراد همیشه در تاریخ بوده اند و عاقبتشان هم روشن چون خورشید.
    پاسخ:
    سلام بر شما دوست عزیز
    بله همینطور که عرض کردید قضیه،قضیه ی خود را به خواب زدن است.
    ممنون از حضور پر رنگتون.
    یاعلی مدد!
    حتی اگر فرض بگیریم که داستان این مطلب واقعیت داشته باشد استفاده از واژه شهید برای این بابا چه توجیهی دارد که اینقدر شهید شهید میکنید 
    پاسخ:
    ایشون ترور شدن.چون حاضر نبودن دست از عقیدشون بردارن.به خاطر همین.
  • فاطمه زهرا
  • تحت تاثیر قرار گرفتم 
    هر ادمی جلوی این همه مال وثروت زانو خم میکرد ...
    اما شهید ادواردو آنیلی این کارو نکرد
    عالی بود کامل و واضح
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ازحضورتون
  • علیرضا زرنوشه فراهانی
  • در ضمن این هم متن ویکی پدیای انگلیسی که در این مورد هست و به کارخانه فیات و باشگاه یوونتوس اشاره میکنه:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Edoardo_Agnelli
    Edoardo Agnelli
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    This article is about Gianni Agnelli's son. For Gianni Agnelli's father, see Edoardo Agnelli (industrialist).

    Edoardo Agnelli (9 June 1954 – 15 November 2000) was the eldest son of Marella Agnelli (born Donna Marella Caracciolo di Castagneto) and Gianni Agnelli, the industrialist patriarch of Fiat. His body was found dead under a bridge outskirts of Turin.

    Contents

        1 Life
            1.1 Converting to Islam
        2 Death
        3 References

    Life

    Agnelli was born in New York to Italian parents (his maternal grandmother was American). After studying at Atlantic College, he read modern literature and oriental philosophy at Princeton University.

    After leaving Princeton he travelled in India, pursuing his interest in oriental religion and mysticism, and Iran. According to La Repubblica Agnelli's preoccupations became increasingly erratic, "Mysticism, Franciscanism, Buddhism, lectures against Capital, praise of the poor, criticism of the behaviour of Fiat. He was against materialism which made him move in a different direction, according to The Guardian.

    As an adult Agnelli claimed to be the heir apparent to the Fiat empire, but his father, who had already been unhappy with Edoardo's timidity when he was a child, ensured that he would not inherit it. The only official position which the younger Agnelli held in the family businesses was as a director of Juventus football club in which capacity he was present at the Heysel disaster.

    In 1990 Agnelli was charged in Kenya with possession of 7 ounces of heroin, to which he pleaded innocent.The charges were later dropped.
    Converting to Islam

    Edoardo Agnelli reportedly converted to Islam in an islamic center in New York where he was named "Hisham Aziz". Then he met Ayatollah Khamenei in Iran and was reported to have converted to Shia Islam.According to Mohammad Hassan Ghadiri Abyaneh, Agnelli declared faith to Fakhroddein Hejazi and became a Shia Muslim.
    Death

    In November 2000, 46-year-old Agnelli's body was found, near Turin, on a river bed beneath a motorway viaduct, on which his car was found too. The viaduct is known as the bridge of suicides. The death was suspected by investigators to have been a suicide According to Marco Bava, a financial analyst and friend of Edoardo Agnelli, Agnelli would never have committed suicide and he would leave a note to justify his action, if he suicided.

    A 2001 Iranian documentary film claimed that Agnelli was the victim of a Zionist plot to prevent a Muslim becoming head of Fiat.  Corriere della Sera wrote that, after Agnelli's death, "fundamentalists in Iran decided to construct the myth", and an Iranian television crew came to Italy to make a documentary the following year. In 2003, the documentary was circulated by FARS, a press agency linked to Iran's revolutionary guard. According to Corriere della Sera, the story is also enshrined at the Museum of Martyrs of Islam at Imam Sadiq University, Iran, which contains a portrait-shrine dedicated to Agnelli
    در ضمن در مورد پدر ایشون نیز مطلب دیگری هست که برید و بخونید.
    نتیجه میگیریم که این یه چرت و پرت و انشای ساختگی نبود!
    بلکه شمابا عرض معذرت یک دروغگو یا حداقل یک فرد از خود راضی که حاضر نیست حقایق عجیب رو درک کنه هستین.
  • علیرضا زرنوشه فراهانی
  • دوست گرامی؛Kaab Gan
    این هم لینک هایی از سایت های انگلیسی و ایتالیایی زبان.در ضمن شما خودتون هم میتونستین تحقیق کنید و بعد حرف بزنید.
    اول لینکی از سایت استاد انصاریان:

    http://www.erfan.ir/english/5977.html

    ---------------------
    http://www.rohama.org/en/news/3131/who-was-edoardo-agnelli-
    --------------------
    http://www.mwfpress.com/vdcjvtev.uqe8vz29fu.html
    -------------------
    http://www.telegraph.co.uk/news/obituaries/finance-obituaries/1419964/Giovanni-Agnelli.html
    ---------------------
    http://www.welt.de/print-welt/article547509/Agnelli-Sohn-beging-vermutlich-Selbstmord.html
    ----------------------
    http://quenelplus.com/culture/edoardo-agnelli-junior-le-milliardaire-italien-tue-par-les-sionistes-apres-setre-rapproche-de-liran.html





    از ویکی پدیا هم معتبر تر داریم؟

    شما سرچ کن متن انگلیسیشو بخون. تو متن فارسی خب یکی با هدف قبلی این متن هارو نوشته اما متن انگلیسیش هیچ اثری ازین چیز ها نداره.

    الکی یکیو بزرگ کردی دادا.
    پاسخ:
    دوست عزیز به زودی منابع معتبری رو براتون میذارم.
    در مورد ویکی پدیا هم اولا من هم میتونم برم یه مطلبی توش بنویسم.

    https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF_%D8%A8%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87&type=signup&campaign=loginCTA
    دوما همونیم که گفتین در نظر بالایی آوردم توش صراحتا گفته خانوادش صاحب فیات و یوونتوس و ...بوده اند.
    -------------------------

    http://s6.uplod.ir/i/00715/3ewts68lm5dd.jpg

    ---------------------------------------------------------------------------
    دوست گرامی؛Kaab Gan
    این هم لینک هایی از سایت های انگلیسی و ایتالیایی زبان.در ضمن شما خودتون هم میتونستین تحقیق کنید و بعد حرف بزنید.
    اول لینکی از سایت استاد انصاریان:

    http://www.erfan.ir/english/82033.html

    ---------------------
    http://www.rohama.org/en/news/3131/who-was-edoardo-agnelli-
    --------------------
    http://www.mwfpress.com/vdcjvtev.uqe8vz29fu.html
    -------------------
    http://www.telegraph.co.uk/news/obituaries/finance-obituaries/1419964/Giovanni-Agnelli.html
    ---------------------
    http://www.welt.de/print-welt/article547509/Agnelli-Sohn-beging-vermutlich-Selbstmord.html
    ----------------------
    http://quenelplus.com/culture/edoardo-agnelli-junior-le-milliardaire-italien-tue-par-les-sionistes-apres-setre-rapproche-de-liran.html


    ------------------------
    در ضمن این هم لینک ویدیوی شناخت بیشتر این شهید در سایت مصاف-استاد رائفی پور:

    http://masaf.ir/View/Video/1193/%D8%A7%D8%B2-%22%D8%B1%D9%8F%D9%85%22-%D8%AA%D8%A7-%22%D8%AE%D8%AF%D8%A7%22%28%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%84%DB%8C%29-shia%20muslim

    متاسفم برای شما کسی که ابتدا این مطلب رو بوجود آورده.

    اخه کسی میتونه اینهمه شرکت داشته باشه؟ 

    بعدشم با اینهمه ثروت؟

    آخرشم کسی که این انشا رو نوشته خیلی فکرش کوچیک بوده. 

    متن های خوب و صحیح رو ترویج بدید نه چهارتا چرت و پرت و قصه ی ساختگی.

    WAKE WISH
    پاسخ:
    با سلام.
    دوست عزیز،با یک سرچ کوچک میتونید زندگی نامه این شهید عزیز رو از سایت های معتبر هم پیدا کنید.در ضمن در جهان افراد بسیار ثروتمند تری از این فرد هستند که اغلب یهودی و صهیونیست هستند.امثال بیل گیتس در برابر اینها مورچه هم نیستند.
    این انشاء هم نبود،واقعیت بود...واقعیتی از زندگی یک تازه مسلمان «شیعه»....یاحق


    عالی بود.................عالی
    پاسخ:
    ممنون......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    DOWN WITH AMERICA

    DOWN WITH ISRAEL

    DOWN WITH HOUSE OF SAUD