اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

گاهی فراموش میکنم...

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ
شما را نمیدانم ؛
ولی من
گاهی اوقات فراموش میکنم
آن روز را
آن روز پر افسوس را ؛
آن روز که برای اهل حق روز است و
برای من نا اهل شب تاریک؛
میگویند خاک سرد است!
برای این سرما چاره ای بیندیشیم....
---------------------
------------------
52215051

  • علیرضا ز.ف

نظرات  (۲)

من ازش میترسم ولی امیدوارم جای خوبی باشه
پاسخ:
سلام
مرگ ترسی ندارد
این اعمالمان است که آنرا ترسناک میکند...
انشاءالله
  • ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
  • خیلی تکان دهنده بود ، فراموش نکردم اون روز و ولی با دستان خالی و رویی سیاه نمی دانم چه کنم :-(
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    خدا گناهان همه ماروببخشه انشاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    DOWN WITH AMERICA

    DOWN WITH ISRAEL

    DOWN WITH HOUSE OF SAUD