اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش

به گزارش مصاف، شبکه "سی بی اس" آمریکا در این برنامه به تحلیل اسناد محرمانه موسوم به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازده سپتامبر که تاکنون فاش نشده اند، پرداخت.

این شبکه گفت: انتظار می رود باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا 10 روز دیگر به عربستان سفر کند و این در حالی است که مسئولان سازمان جاسوسی امریکا (سیا) سرگرم بررسی امکان افشای یکی از سری ترین اسناد کشور معروف به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازدهم سپتامبر هستند. این اسناد پرده از وجود شبکه پشتیبانی سعودی از عوامل این حادثه در زمان حضورشان در آمریکا برمی دارد.


در این برنامه با افرادی مصاحبه شده است که به نحوی از اطلاعات موجود در این اسناد که 13 سال محرمانه مانده بودند، اطلاع یافته اند. یکی از این افراد، سناتور سابق "باب گراهام" است که ریاست کمیته تحقیقات در سازمان جاسوسی آمریکا را هم بر عهده داشت. وی همچنین از رؤسای کمیته تحقیقات مشترک با مجلس سنا درباره شکست جاسوسی آمریکا در اثنای حوادث یازدهم سپتامبر بود.

وی بدون اشاره به اطلاعات محرمانه این اسناد، فقط درباره شبکه ای از افراد صحبت کرد که گمان می رود از عوامل حادثه در زمان اقامتشان در آمریکا حمایت کرده اند. وی در این برنامه گفت: باور کردنی نیست کسانی که اصلا زبان انگلیسی نمی دانند و قبلا به آمریکا سفر نکرده اند و حتی تحصیلات دبیرستانی هم نداشتند، بتوانند بدون پشتیبانی از داخل آمریکا، چنین کار پیچیده ای را انجام دهند.

گراهام در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر شما عربستان، این پشتیبانی را انجام داده است، بدون درنگ گفت: البته، و این پشتیبانی کاملا اساسی بوده است.

وی گفت که عوامل مختلفی در این کار دست داشته اند. دولت عربستان در کنار برخی طرفها و جمعیتهایی تحت پوشش جمعیتهای خیریه در این حادثه دست داشته اند.

گراهام معتقد است که به منظور حفظ روابط حساسی که بین آمریکا و عربستان وجود دارد و از آنجا که عربستان مهد پرورش حکام و سردمداران پول است، در تمام مدت سعی شده تا بر نقش این کشور در این حادثه سرپوش گذاشته شود.

"تیم رومر" سناتور سابق آمریکایی از حزب دومکرات و سفیر آمریکا در هند هم اولین بار به عنوان عضو کمیته تحقیقات مشترک و سپس به عنوان عضو کمیته 11 سپتامبر، این اسناد را خوانده است.

رومر گفت: در این اسناد به احتمال حمایت رسمی و دولتی عربستان از دو نفر از عوامل این حوادث که در کالیفرنیای جنوبی اقامت داشتند، اشاره شده است و این اطلاعات به منظور بررسی در اختیار کمیته حقیقت یاب یازده سپتامبر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعاتی که در اسناد 28 صفحه ای آمده است، همه را شگفت زده خواهد کرد، گفت: "اطلاعاتی که در گزارش کمیته حقیقت یاب 11 سپتامبر درباره حوادث "سن دیه گو" و "لس آنجلس" مبنی بر دخالت عربستان در آنها آمده است، شما را حیرت زده خواهد کرد".

"باب کری" دیگر سناتور سابق آمریکایی نیز به عنوان یکی از 10عضو کمیته حقیقت یاب یازده سپتامبر معتقد است: اسناد 28 صفحه ای باید منتشر شوند. وی با اشاره به نقش عربستان در این حوادث، خطاب به دولتمردان این کشور گفت: "شما نمی توانید به تروریستها پول بدهید و بعد بگویید که اقدامات آنها ربطی به ما ندارد".

"جان لیمان" دبیرکل نیروی دریایی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ریگان هم گفت: 15 نفر از 19 نفر عوامل حوادث یازده سپتامبر از اتباع عربستان بودند. آنها از شاگردان مکتب سعودی بودند و در همان اولین روزی که پا به مدرسه گذاشتند، با تفکر افراطی گری آشنا شدند.

گفتنی است "لیمان"، وهابیت را صورت محافظه کارانه و افراطی از اسلام معرفی کرد که در عربستان ریشه دوانده و به تمام بخشهای جامعه در این کشور سرایت کرده است. وی گفت: پس از نفت، وهابیت دومین صادرات بزرگ عربستان به دنیاست و علمای وهابی در این کشور با چنبره زدن بر پستها و سمتهای بالا، میلیاردها دلار برای ترویج افکار خود هزینه می کنند.

منبع: العالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD