اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

نقدی بر بازی پوکمون

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

جاسوس بازی با بازی!

با یک نگاه خوشبینانه، می توان تحولات دنیای بازی های رایانه ای را معادل سرگرمی بیشتر برای بازیکن ها و علاقه مندان آن دانست. همچنین، سود حاصل از تولید تکنولوژی های جدید هم بسیار قابل توجه و چشمگیر است و نمی توان از این بعد آن هم غافل شد. اما جدا از بعد سرگرمی و تجاری حاصل از تحولات این صنعت، در برخی از محصولات جدید، ابعاد دیگری را نیز می توان شناسایی و رصد کرد که توجه به آن ها می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.
از اشاعه بی بندوباری و فحشا، تبلیغ کفر و پروپاگانداهای سیاسی که بگذریم، جاسوسی از کاربران و ترغیب آن ها به جاسوسی، از موارد جدیدی هستند که گذر ساده از کنار آن ها می تواند عواقب شومی برای دولت ها و کاربران این سرگرمی ها به همراه داشته باشند.
به عنوان جدیدترین نمونه این گونه بازی ها، می توان به بازی پوکمون گو (Pokemon Go) محصول شرکت بازی سازی Nintendo اشاره کرد که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است. این بازی که برای پلتفورم های Android و iOS تولید شده، در واقع نسخه جدیدی از بازی فوق محبوب پوکمون است که قرار است بازیکن ها را به ماجراجویی در خارج از فضای خانه ترغیب نماید.

03

تولیدکنندگان این بازی با شعار "بالا رفتن میزان روابط اجتماعی و کمک به سلامت روانی افراد" اقدام به توسعه این بازی با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده نمودند و محصول خود را با سر و صدای زیادی روانه بازار کردند. نحوه انجام بازی، بدین صورت است که بازیکن از طریق نرم افزار GPS نصب شده روی گوشی همراه خود و با استفاده از دوربین پشتی گوشی، بر اساس مختصات های ارائه شده از طرف شرکت تولید کننده، اقدام به یافتن و شکار پوکمون ها می کند و گهگاه برای این منظور، لازم است تا مکان های خارج از محدوده خانه خود را نیز جستجو نماید.
تا به اینجای کار مشکلی در انجام این بازی وجود ندارد و ظاهراً پرداختن به آن بسیار سرگرم کننده و لذت بخش خواهد بود. اما موضوع زمانی حساسیت برانگیز و قابل تأمل می شود که می بینیم Nintendo در ارائه مختصات پوکمون ها در برخی از کشورها، شیطنت های خاصی کرده و عملاً کاربران بازی را به عبور از خط قرمزها و جاسوسی غیر مستقیم (نا آگاهانه) ترغیب می نماید.



در همین راستا، چندی پیش دولت چین 20 کاربر این بازی را که برای یافتن پوکمون از طریق مختصات ارائه شده، وارد مناطق نظامی شده بودند را دستگیر کرد. کارشناسان چینی در ابتدا این موضوع را خطای مسیریابی کاربران قلمداد کردند، اما پس از بررسی گوشی افراد دستگیر شده، متوجه شدند که آن ها در یافتن مسیر هیچگونه خطایی نداشته و دقیق عمل کرده اند!

02

البته این تنها مورد مشکوک در کشور چین نیست و پیش از این، پسری 18 ساله در نزدیکی یکی از سایت های موشکی این کشور در جستجوی پوکون دستگیر شد! این درحالی است که استفاده از گوشی های دوربین دار در برخی کشورها مانند چین و ژاپن با محدودیت های فراوانی همراه است و استفاده از آن ها نیاز به مجوز های قانونی دارد.

مشابه چنین گزارش هایی در کشورهایی مانند اتریش و نروژ نیز گزارش شده است. جالب تر اینکه ساعاتی پیش از کودتای اخیر در ترکیه، مختصات های عجیب و غریبی از نقاط تجمع نیروهای امنیتی و انبارهای تسلیحات به عنوان مختصات وجود پوکمون منتشر شدند که این موضوع تئوری وجود اهداف سیاسی در پس اهداف سرگرم کننده این بازی را قوت بخشید.
عجیب اینکه چند روز پیش، هیلاری کلینتون در یکی از نطق های انتخاباتی خود از این نرم افزار (بازی) تمجید کرد و از آن به عنوان الگویی موفق در تولید نام برد. اقدام عجیبی که در نهایت به تبلیغ و اعتبار بخشی بیشتر این بازی کمک شایانی کرد! تماشای ویدئو

07

اما یکی از نکات بسیار مهم و قابل تأمل در مورد این بازی، پیشینه خالق آن است. جان هانکه (John Hanke) طراح نرم افزار گوگل ارث (Google Earth)، در واقع فردی است که طراحی بازی پوکمون گو را نیز به عهده داشته و مرد پشت پرده این بازی به شمار می رود. با توجه به مدارکی که در چند سال اخیر از اقدامات جاسوسی نرم افزار گوگل ارث در فضای رسانه ای جهان منتشر شده، می توان گفت که شاید ساخت این بازی پوششی برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت های جاسوسی CIA باشد.

08

جیمز کوربت (James Corbett) روزنامه نگار، تحلیل گر مسائل سیاسی و یکی از افشاگران توطئه 11 سپتامبر، در وب سایت خود در مطلبی تحلیلی درباره بازی پوکمون گو اینطور نوشت:


“The CIA’s ‘Pokémon Go’ App is Doing What the Patriot Act Can’t”


در بخشی از این مقاله آمده است:
بازی در مرحله اول نصب، از کاربر اجازه دسترسی و خواندن مخاطبین، جستجوی اکانت ها در گوشی و فعال سازی دوربین بدون تأیید را از کاربر دریافت می کند. همچنین نرم افزار اجازه دستیابی به اکانت گوگل، خواندن ایمیل ها، ارسال ایمیل از سوی کاربر و جستجو در میان عکس ها و Google Drive Documents را هم در دستور کار خود دارد.
در مرحله دوم، قانون سیاست حفظ حریم خصوصی بازی نمایش داده می شود که محتوای آن به این شرح است:
"ممکن است هر گونه اطلاعات در مورد شما (و یا فرزندان مجاز به استفاده از این نرم افزار) در اختیار دولت قرار گیرد یا برای بررسی به مجریان قانون و مقامات خاص ارسال شود."

شاید هیچ یک از شما تا به حال نام آزمایشگاه Niantic را هم نشنیده باشید. دلیل این موضوع، این است که تا همین چند سال پیش این آزمایشگاه به عنوان بخشی از سیستم داخلی گوگل و در ارتباط مستقیم با آژانس امنیت ملی (NSA) بود. Niantic با حمایت مالی سازمان CIA و حمایت های معنوی NSA و وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) توسط جان هانکه، از مدیران ارشد شرکت گوگل تأسیس شد تا نرم افزار گوگل ارث را طراحی نماید.

با توجه به شواهد بدست آمده، اینطور به نظر می رسد که در طرح جدید "سوء استفاده از ابزار سرگرمی به نفع دولت ها" اینبار بازیکن های بخت برگشته و بی خبر از همه جا هدف قرار داده شده اند تا از آن ها به عنوان پیاده نظام دشمن، برای افشای اسرار نظامی و... کشورها استفاده شود.
پروژه کثیفی که می تواند در نهایت به قیمت جان و آبروی گروهی افراد ساده و علاقه مند به بازی های رایانه ای تمام شود و مشکلات اجتماعی و سیاسی فراوانی را برای کشور هدف ایجاد نماید. ای کاش هیچوقت دنیای خوب سرگرمی با سیاست در هم آمیخته نمی شد...

پوکمون گو در دیگر رسانه ها:

بازی Pokemon Go در کویت ممنوع شد!

بیانیه وزارت کشور کویت تاکید کرده است: مراکز خرید و اماکن نفت خیز و نیز مراکز دینی از جمله اماکنی است که شهروندان مجاز به استفاده از این بازی رایانه ای نیستند.
در این بیانیه، 'احتمال عکسبرداری از برخی اماکن دولتی' علت این تصمیم عنوان شده است.  یکی از قابلیت های این بازی رایانه ای، خلق شخصیت (کاراکتر) جدید است که با استفاده از آن، کاربران می توانند در هنگام بازی با عکسبرداری از مکان ها یا افراد واقعی، شخصیت (کاراکتر) جدید و مورد علاقه خود را در مراحل مختلف این بازی، ایجاد کنند (ایرنا)

حاشیه های بازی Pokemon Go به سناتورهای آمریکا هم رسید!

محبوبیت سریع و گسترده بازی پوکمون گو در سراسر دنیا منجر به پدید آمدن نگرانی های از سوی برخی کاربران و متخصصان شده است از جمله آنکه در ایالات متحده به رانندگان هشدار داده شده است که از انجام این بازی در حین رانندگی به شکلی جدی پرهیز کنند.
در همین رابطه یکی از سناتورهای آمریکا به نام «آی فرانکن» که تاکیدات زیادی بر امنیت و حریم خصوص دارد، از یک سوی دیگر به ماجرای پوکمون گو ورود کرده است و موضوع جمع آوری داده های از طریق این نرم افزار را به شدت مورد سوال قرار دهد.
این سناتور در نامه ای که به جان هنک، مدیر عامل شرکت Niantic (همکارنینتندو در طراحی بازی و از زیر مجموعه های گوگل) ارسال کرده است، خواهان توضیح این شرکت در مورد جمع آوری گسترده اطلاعات کاربران در این بازی و به اشتراک گذاری آنها بدون اطلاع کاربر شده است.
به گفته فرانکن این بازی اقدام به جمع آوری بسیاری از اطلاعات حتی اطلاعات غیر ضروری در حجم گسترده از کاربران میکند که دامنه ای از اطلاعات عمومی پروفایل آنها تا محل دقیق جغرافیایی و همچنین نوع گوشی هوشمند آنها را در بر می گیرد. این در حالی است که بسیاری از کاربران این بازی را کودکان و نوجوانان تشکیل میدهند.
فرانکن در پی آن است که آیا تمامی اطلاعاتی که توسط این بازی جمع آوری میشوند برای بهبود بازی و خدمات آن لازم است و چنانچه اهداف دیگری از این جمع آوری اطلاعات وجود دارد این اهداف چیست. وی همچنین درخواست فهرستی از خدمات و نرم افزارهای ثانویه ای که این بازی اطلاعات کاربر را با آنها در اشتراک میگذارد کرده است.
اقدامات این سناتور آمریکایی برای طرح سال از طراحان بازی پوکمون گو در حالی است که موضوع دسترسی کامل این بازی به اطلاعات گوگل کاربران از هفته قبل و در پی انتشار این بازی مطرح شده بود. موضوعی که بعد از چند روز سر و صدای زیادی برپا کرد تا آنکه شرکت Niantic مجبور شد در همکاری با گوگل موضوع دسترسی های بازی را بررسی و موارد غیر ضروری را حذف کند (تابناک)

  • علیرضا ز.ف

pokemon go

shia muslim

بازی

پوکمون

نظرات  (۴)

چگونه است که امریکا یه بازی برای جاسوسی درست میکند و دوباره خود امریکائی ها میایند و از ان انتقاد میکنند اینترنت و فضای مجازی انحصارن در اختیار امریکا است و از طریق ان .فیس بوک .توئیتر.تلگرام. وایبر. واتس آپ همه زندگی کاربر را در اختیار دارند و روز به روز هم گستردگی آن و نفوذ به زندگی کاربران بیشتر میشود مثلن اینترنت چه تعداد کاربر داشت در سکسال پیش اما با ورود گوشی های هوشمند ناگهان ضریب کاربران به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت اگر بگوئیم صد برابر شد اقراق نکرده ایم حتی مادر بزرگ ها ی با سن 70 هم در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند اما نکته مهم این است که این فن آوری مخصوص به ایران و یا توهم مقابله با اسلام نیست بلکه برای کاربران همه دنیا کاربرد دارد 
پاسخ:
باسلام و تشکر از اینکه نظرتون رو راجع به این موضوع بیان کردید.
بله!این فناوری برای همه دنیاست!اما آیا میتوانیم منکر این شویم که جنبه ی جاسوسی اطلاعات، - حال از ایران یا کشوری دیگر - را ندارد؟
سایر نرم افزار ها و رسانه هایی که ذکر کردید نیز به نوعی ساخته و پرداخته کسانی هستند که منفعت آنها در پخش شدن اطلاعات نادرست و یا جاسوسی از طریق همین رسانه هاست.وگرنه چگونه ممکن است که جوانی بی تجربه صاحب بزرگترین و معروف ترین شبکه اجتماعی جهان شود؟(مارک زاکر برگ)(که البته یهودی زاده و بی دین است!)

  • محمد آذرکار
  • نقد جالبی بود... 💐
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    جالب بود!
    البته این سیاست ها جدید نیست...
    متأسفانه فن آوری امروز بیشتر در خدمت قدرت های بزرگ است و در راستای اهداف آنان...
    پاسخ:
    سلام.
    بله این هم یکی دیگر از سیاست های جبهه باطل(آمریکا+صهیونیسم+فراماسونها+ابلیس و...) بر علیه جبهه حق هستش.
    بله دل منم از اینجا میسوزه که چرا مسئولین ارشد ما کاری در این زمینه نمیکنن.
    ممنون از حضورتون
  • سید مهدی سید مهدی
  • سلام مطلب مفیدی بود
    این شیاطین از هر ابزاری برای رسیدن به مقاصدشان استفاده میکنند
    پاسخ:
    سلام
    بله این وسط ماییم که یه مقدار بیخیال شدیم
    البته نه همه
    ممنون از نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    DOWN WITH AMERICA

    DOWN WITH ISRAEL

    DOWN WITH HOUSE OF SAUD