اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

وقتی کفار مدرن از نام رسول خدا وحشت میکنند!

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


 وقتی کفار از یک نام هم می ترسند!

متأسفانه فضای سرگرمی که قرار بود سالم و عاری از هرگونه سیاسی بازی و شیطنت هایی از این دست باشد، چند سالی است که بازیچه دست سیاستمداران و دین ستیزان شده و مدام در اخبار مرتبط با بازی های رایانه ای شاهد تحرکات و رفتارهای ناشایست سیاسی و ضد مذهبی از سوی گردانندگان این صنعت جهانی هستیم.

02

در جدیدترین اقدام از این دست، استودیوی بازیسازی Epic Games حساب کاربری یک پروفسور آمریکایی را تنها به دلیل نام اسلامی وی مسدود کرد. محمد ذاکر خان (Muhammad Zakir Khan) که چندی پیش برای تست نسخه بتای بازی Paragon در سرور این سایت اقدام به ثبت نام کرده بود، در هنگام ورود به بازی با پیامی مواجه شد که در آن نام وی به دلیل عضویت در گروه های تروریستی در لیست مسدود شده ها قرار داشت.

01

پس از این اتفاق، محمد خان در توئیتی با هشتک #iamnotaterrorist مراتب اعتراض خود را با این استودیو در میان گذاشت و از آن ها خواست که هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.
وی در اعتراض به این اقدام Epic Games با ارسال توئیتی به آن ها اعلام کند که:

009

"Epic Games، نام من خان است و تروریست نیستم."
این اقدام خان و واکنش های عمومی به توئیت وی، سرانجام مسئولان Epic Games را بر آن داشت تا رسماً از خان عذرخواهی کرده و علت بروز این مشکل را فیلترینگ دولت آمریکا اعلام نمایند.
آن ها متعهد شدند که مشکل خان را در سریع ترین زمان ممکن رفع و اجازه دسترسی به حساب کاربری وی را صادر کنند. همچنین، آن ها توضیح دادند که طبق مقررات فیلترینگ دولت آمریکا، برای ساخت صفحه ثبت نام بازی Paragon مجبور به استفاده از برنامه ای هوشمند هستند که در آن اسامی اسلامی مانند محمد مسدود شده اند.
در واقع، علت اصلی بروز این مشکل، وضع قوانین سختگیرانه ضد تروریستی دولت آمریکا، برای ممانعت از خدمات دهی به افرادی است که اسامی اسلامی دارند (کلاً مسلمان ها) و تنها منحصر به نام خان نیست.
طبق این قانون، دارندگان اسامی اسلامی و در رأس همه آن ها، افرادی که نام محمد دارند، به هیچ وجه مجاز به استفاده از خدمات عمومی و رفاهی موجود در فضای مجازی نیستند و با شرکت های خدمات دهنده ای که پایبند این قانون نباشند، برخورد جدی خواهد شد.
نکته قابل تأمل در این موضوع، تأیید ضمنی صحبت های دونالد ترامپ (Donald Trump) نامزد جمهوری‌خواه، مبنی بر ایجاد ممنوعیت برای ورود مسلمانان به این کشور است. درست است که وزارت خارجه آمریکا نسبت به این اظهارات انتقاد کرد و آن را در جهت تقویت تبلیغات افراط گرایانه دانست، اما در عمل، می بینیم که این موضع گیری تنها پوششی تبلیغاتی بوده و کینه دولتمردان آمریکایی نسبت به اسلام و به طور خاص پیامبر اسلام تا چه حد عمیق است که حتی از نام ایشان هم در هراس هستند. در واقع، پوچی شعارهای آزادی بیان و آزادی عقیده آمریکایی را می توان در چنین رفتارهایی به وضوح مشاهده کرد.
در ادامه، توجه شما را به برخی اظهار نظرها به توئیت محمد خان جلب می کنم:

0000000

کپی برداری و نقل تمام یا قسمتی از این مطلب به هر شکل (از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی) بدون ذکر منبع و نام نویسنده، ممنوع و حرام است و پی گرد قانونی دارد.


http://vgpostmortem.ir/index.php/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/item/228-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C


نظرات  (۲)

عالی بود

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • احسنت+++++
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    DOWN WITH AMERICA

    DOWN WITH ISRAEL

    DOWN WITH HOUSE OF SAUD