اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

فغان ریحانه «شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)»

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
6262
 پیامبر(ص)...گوئی می‎بینم که او دردمند و بیمار شده، و نیاز به پرستار دارد، خداوند حضرت مریم دختر عمران را به پرستاری او می‌فرستد، تا از او پرستاری کند


مرحوم شیخ صدوق از ابن عباس روایت می‎کند که پیامبر فرمودند:
هرگاه فاطمه را می‎نگرم و یاد حوادث و مصائبی می‎افتم که بعد از من بر او وارد میگردد، گویی می‎نگرم که پریشانی وارد خانه او شده و به او بی‎احترامی می‎شود و حقش غصب می‎گردد و از دستیابی به ارزشش بازداشته‎ می‎شود و پهلویش شکسته و فرزندش سقط می گردد، او ندا می کند: یا مُحَمَّداهُ!
جوابی نمی‎شنود یاری می‎طلبد ولی کسی او را یاری نمی‎کند، همواره بعد از من محزون و غمگین و گریان است، گاهی بیاد می آورد که وحی از خانه اش قطع شده، و زمانی بیاد می‎آورد که به فراق من مبتلا گشته، و نیمه‎های شب وحشت زده می‎شود از این رو که صدای قرآن مرا هنگام نماز شب، همواره می‎شنید، ولی اینک نمی‎شنود، سپس خود را پس از آنکه در دوران پدر، عزیز می‎یافت، پریشان و غمزده می‎یابد، در این هنگام خداوند، فرشتگان را مونس او می‎سازد، فرشتگان با او هم‎سخن می شوند چنانکه با حضرت مریم هم‎سخن می‎شدند، و فرشتگان خطاب به او می‎گویند:
یا فاطِمَهُ اِنَّ اللَّهَ اِصْطَفاکِ وَ طَهَّرَک وَ اصْطَفاکِ عَلی نِساءِ الْعالَمِینَ، یا فاطِمَهُ اُقْنُتِی لِرَبِّکِ، وَاسْجُدِی وَارْکَعِی مَعَ الرّاکِعینَ.
«ای فاطمه! خداوند ترا اختیار کرد و برگزید و پاک ساخت و بر همه ی بانوان جهانیان، ممتاز نمود، ای فاطمه! خدای خود را عبادت و سجده کن و با راکعان درگاه خدا، رکوع بجای آورد.»
سپس گوئی می‎بینم که او دردمند و بیمار شده، و نیاز به پرستار دارد، خداوند حضرت مریم دختر عمران را به پرستاری او می فرستد، تا از او پرستاری کند، در آن وقت با خدا چنین راز و نیاز می کند:
«خدایا از زندگی سیر و خسته شده‎ام و از دنیاپرستان افسرده گشته‎ام، مرا به پدرم ملحق کن.»(1)
خداوند او را به من ملحق می‎سازد، او نخستین فرد از اهل بیت من است در حالی که محزون و غمگین است و حقش غصب شده، و او را کشته‎اند، به من می‎پیوندد، در این هنگام به خدا عرض می‎کنم: «خدایا کسانی را که به او ظلم کردند، از رحمت خود دور کن، و آنان را که حق او را غصب کردند، مجازات فرما، و آنان را که او را پریشان نمودند، خوار نما، و آنان را که به پهلوی او ضربت زدند و کودک او را سقط نمودند، در آتش دوزخ، مخلّد کن.»
در این هنگام، فرشتگان می‎گویند: آمین: «خدایا به استجابت برسان»(2)
در تحلیل آن برهه از تاریخ باید گفت آنچه رویاروی ، حضرت حضرت زهرا ایستاد، صرفا دنیاطلبی عده‎ای مسلمان که نبوت را برای بنی‎هاشم و خلافت را حق خود می‎دانستند نبود بلکه طبق آیات قرآن و روایات، دو جریان قدرتمند روبه‎روی حضرت زهرا صف‎آرایی کردند. طبق آیه 82  سوره مائده «مسلما یهودیانی و کسانی را شرک رزیده‎اند، دشمن‎ترین مردم نسبت به مومنان خواهی یافت.»
آنان با نفوذ و تحریک منافقانی که در فتوحات مسلمانان به ظاهر اسلام آوردند، جریانی را ایجاد کردند که به زعم خود حاکمیت جهان را از آن خود کنند در سوره مبارکه انبیاء آیه 105 خداوند می‎فرماید:
«ای کسانی‎که ایمان آورده‎اید هرکس از شما از دین خود برگردد و بزودی گروهی را می‎آوردکه خدا آنان را دوست می‎دارد و آنان نیز خدا را دوست دارند»
علامه طباطبایی می‎فرماید:
«این آیه بیانگر ارتداد قوم یهود است و پس از آن وعده الهی نیز از آنان برداشته شد.»(3)
اما یهودیان به این امر قائل نبودند این از آیه 64 سوره مبارکه مائده برملا می‎شود:
«که یهود گفتند دست خدا بسته‎است و خداوند در ادامه می‎فرماید دست‎های خودشان بسته‎است و بدین سخن که گفتند ملعون گشتند دست‎های خدا گشوده است و به هرکس که بخواهد روزی می‎دهد.»
طبق آیه 67 سوره مائده آنچه بر پیامبر نازل شد که بر طغیان آنان افزود ولایت امیرالمومنان بود.  این یعنی حاکمیت اسلام و یعنی مبارزه همه‎جانبه و قدرتمند بر علیه امیرالمونین و طرفداران وی.
از آنجا که سفارش پیامبر به مولا امیرالمونین سکوت و صبر می‎باشد، بنابراین ادامه ماموریت به عهده سیاسی‎ترین بانوی تاریخ است.
ایشان با هوشمندی خارق‎العاده‎ای در ابتدا جریان فدک را مطرح می‎کنند؛ زیرا اگر در این جریان محق بودن خویش را به اثبات برسانند، جرقه‎های ناحق بودن دسدگاه حاکم زده می‎شد.
ایشان با احتجاج از آیه 26 سوره اسرا « و آت ذالقربی حقه» موجی را در آن جو فتنه‎زده ایجاد کردند تا جایی که قدرت خویش را بر جریان حاکم مستولی کردند.
حال نوبت به مرحله بعدی ماموریت می‎رسد. دختر پیامبر گام بلند و مهمی برای زدودن غبار غلیظ فتنه برمی‎دارند.
حضرت زهرای صدیقه بر اثر جراحات در خانه بستری می‎شود.(4)
زنان مهاجر و انصار برای عیادت شرفیاب شدند و می‎پرسند با این بیماری چگونه شب و روز رامی‎گذرانی ای دختر پیامبر؟(5)
به پاسخ هوشمندانه، روشنگری و آینده‎نگری حضرت دقت فرمایید:
«پس از حمد الهی و صلوات بر پدر فرمودند:
به خدا سوگند در حالی شب را به صبح می‎رسانم که از دنیای شما ناراضی و از مردان شما بیزارم، آنان را پس از امتحان دور انداخته و پس از مشاهده نیات سوء و رفتارهای ناهنجارشان از همه کناره گرفتم و....
آگاه باشید و همگی گوش فرادهید! به زودی روزگار عجائب خود را بر شما نمایان خواهد کرد؛ به خاک مالیده باد بینی گروهی که گمان می‎کنند کار نیکو می‎کنند(6) و آگاه باشید که آنان مفسدانند ولکن خودشان نمی دانند.(7)
به جانم سوگند که این افعال شما بار برداشت پس منتظر باشید تا مدت حمل منقضی شود، مهیا شوید برای حوادث و فتنه‎ها و مصیبت‎ها! و خود را با شمشیر قاطع و استبداد ستمکاران بشارت دهید.
ترس بر اندام زنان رعضه می‎اندازد و مردان خویش را آگاه می‎کنند.
پس از این سخنان قدرتمندانه، مردان انصار و مهاجر به سوی خانه حضرت زهرا شتافتند، حضرت فرمودند:« از من دور شوید و هیچ چیز تقصیر و کوتاهی شما را چاره نکند»
از این ماجرا می‎توان درک کرد که گریه و فغان حضرت فاطمه مردم مدینه را به بیداری رهنمون می‎سازد.
سران فتنه در مسجد از امیرالمومنان شنیده بودند که اگر 40 یار داشتم حق خویش را باز می‎ستاندم و با آمد و شد مردان به در خانه حضرت زهرا، بیم بیداری مردم شدت می‎گیرد که فتنه دیگری را شروع به طرح‎ریزی می‎کنند.
آنان به گوش امیرالمونان می‎رسانند که به فاطمه بگو یا روز بگرید یا شب!
چرا که هیچ‎کس همچون سران توطئه به نورانیت اثرگذاری این اشک‎ها واقف نبود.

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (8)
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.


مصاف: masaf.ir
فهرست منابع:
1-    ترجمه کتاب بیت‎الاحزان، رنج ها و فریادهای فاطمه(س) نوشته حاج شیخ عباس قمی/ طالب زداه (صفحه 54)
2-    ترجمه کتاب بیت‎الاحزان، رنج ها و فریادهای فاطمه(س) نوشته حاج شیخ عباس قمی/ طالب زداه (صفحه 56)
3-    المیزان/ جلد 2/ صفحه 22
4-    الطبقات الکبری/ج 8/صفحه 29
5-    احتجاج/ ابومنصور احمد بن علی بن ابیطالب طبرسی/ جلد اول/ صص 333و 334
6-    کهف/104
7-    بقره/12
8-    شورا/227


هرگونه کپی‎برداری بدون ذکر منبع اشکال شرعی دارد.

  • علیرضا ز.ف

حضرت

زهرا

شهادت

فاطمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD