اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

گناه کردن و جهالت ممنوع!!!

اینجا ایرانه باند فرود آقا امام زمان(عج)

Runway به معنای باند فرود است.ما ایرانیان مسلمان و به خصوص شیعیان باید برای ظهور مولامون آقا امام زمان (عج) تلاش کنیم....کلیپ های من در آپارات رو هم تماشا کنین http://www.aparat.com/alirezazarnooshe

ماهواره و حریم خانواده

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

http://masaf.ir/images/%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D9%88%20%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85%20%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%20-shia%20muslim.png


امروزه رسانه‌های جمعی، مهم‎ترین ابزار جنگ روانی و استعمار فرانو و ناتوی فرهنگی به‎شمار می‎آیند.  علاوه بر رادیو و تلویزیون ماهواره‎ها، اینترنت و خصوصا شبکه‎های اجتماعی اینترنتی با رویکردی بسیار زیرکانه و هوشمندانه طرح سیطره بر افکار جهان را در پیش گرفته‎اند. به عبارت دیگر آن ها نوک پیکان خود را در جنگ نرم به جای هدف قرار دادن مستقیم فرهنگ ایرانی و اسلامی یا آموزه ها و تعالیمی که مردم ایران با آن بزرگ شده و خو گرفته‎اند به سمت دیگری نشانه گرفته و آن سبک زندگی است؛ آن‎ها سعی دارند سبک دیگری از زندگی را که عمدتا سبک زندگی غربی و به طور مشخص سبک زندگی آمریکایی است در قالب فیلم‎ها، سریال‎ها، برنامه‎ها و موضوعات مختلف ترویج کرده و به سمت ایران گسیل کردند. (1)


در کتاب ارزشمند سلطه پنهانی، اسناد صهیونیستی و یهودی بودن شبکه‌های Fox، A.B.C  و N.B.C در آمریکا و تلویزیون فرانسه و ایتالیا و نفوذ آنان در B.B.C به تفصیل آمده است. از طرفی شبکه‌های صهیونیسم مسیحی چونT.B.N ، C.B.N ، God TV ،Faith TV  و 3A.B.N . به طور مستمر در حمایت از آرمان‎های آخرالزمانی یهودیان صهیونیست فعالند و با زبان مسیحیان، آن‌ها را زیر سلطه بیش‌تر یهودیان می‌برند؛ تا آن‌جا که به نوشته جورجی کنعان، صهیونیست‌های مسیحی در امریکا بیش از 1500 شبکه رادیویی دارند. در انگلیس نیز، رادیوی B.B.C زیر سیطره صهیونیست‌هاست. (2)


http://s6.uplod.ir/i/00715/htoakj9pagha.jpg


در این میان ماهواره، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، قادر است پیام‌های تصویری را به دورترین نقاط منتقل کند و تعداد بی‌شماری از افراد را در سراسر دنیا مورد خطاب قرار دهد. باید گفت هر وسیله ارتباطی مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد  و ماهواره نیز از این قانون مستثنی نمی‎باشد؛ اما سیطره امپراتوری رسانه‎ای غرب که استحمار مخاطبان را در پی دارد باعث شده‎است که آسیب‎های این رسانه به مراتب بسیار بیشتر از مزایای آن باشد.
آسیب شناسی استفاده از ماهواره
•    اتلاف وقت و تنبلی: گذراندن وقت بیش‌تر برای تماشای ماهواره، فرد را تنبل و از نظر روانی، منفعل بار می‎آورد، فعالیت ذهنی را کند و روح انسان را مسخ می‎کند.
•    پرخاشگری: ماهواره، مبلغ پرخاش‌گری و ستیزه‌جویی است و گاه انسان را به ترس از خشونت واقعی مبتلا می‎سازد؛ بدین معنا که فرد از جنگ و مبارزه واقعی می‌هراسد.
•    اعتیاد به ابتذال: تماشای تصویرها و فیلم‎های مبتذل، کم‎کم انسان را معتاد می‎کند؛ به گونه‎ای که اگر فرد روزی به سراغ ماهواره و عکس‌های مبتذل آن نرود، در زندگی خود احساس کمبود می‎کند و حالت کسالت به او دست می‎دهد.
•    بی بند و باری جنسی: ماهواره، موجب از بین رفتن حجاب‌های اخلاقی و دینی از بسیاری مسائل، بویژه در زمینه‎های جنسی و خشونت می‎شود.
•    بلوغ زودرس، از دیگر پی‌آمدهای دیدن چنین تصویرهایی به شمار می‌رود. به طور طبیعی که، اگر نوجوان یا جوانی که چنین صحنه‌هایی را می‌بیند، شرایط ازدواج و تشکیل زندگی زناشویی را نداشته‎باشد، خواهدکوشید عطش کاذب خود را از راه‎های دیگر فرونشاند. این‌جاست که مشکلات اخلاقی دیگری مانند روابط نادرست پدید می‌آید. (3)                                           
•    حمله به دین به بهانه مبارزه با بدعت و خرافات: یکی از روش‎های دیرین دشمن برای گسترش سلطه خویش، استفاده از باورهای انحرافی در برابر عقاید و ارزش‎های اسلام اصیل است. آنان می‎کوشند مذهب را که عامل بیداری، پویایی، ستم‎ستیزی، عدالت‎گستری و فراهم‎آورنده سعادت دنیا و آخرت است، به عامل تخدیر، انزواطلبی، واپس‎گرایی، رهبانیت و امری شخصی تبدیل کنند و با این شگرد، بیشترین سعی‎شان در پایه‎ریزی عقاید نسل جوان بر طبق خواسته‎ها و اهداف خودشان است. به تعبیر امام خمینی رحمه الله: «می‎خواهند اسلام ناب محمدی (ص) را به اسلام امریکایی مبدل سازند.» تأکید بر اختلاف‎های مذهبی، تکیه‎کردن افراطی بر تفاوت‎های شیعه و سنی، ترویج خرافه‎گرایی، ترویج مذهب‎های دروغین، تحریف مفاهیم والایی همچون: انتظار، توکل، دعا، قضا و قدر و تعبد و نیز ارائه نظریه‎های ویرانگر گوناگون علیه مذهب، همه برای رسیدن به این هدف شوم سازمان دهی و اجرا می‎شود.
•    سست شدن بنیان خانواده: امروزه در جوامع غربی خانواده به عنوان امن‎ترین حریم حیات انسانی، کارکرد خود را از دست داده‎است. دیوارهای این حریم به روی همه باز شده‎است. عصری که به نام عصر ارتباطات نام گرفت تأثیر خود را بر این چهار دیواری گذاشت و آن را از اختیاری بودن محض بیرون آورد. ماهواره درصدد اختلاف افکنی بین اعضای خانواده به خصوص همسران است؛ مرزها و حریم‎های خانواده را می‎شکند؛ مجاز شمردن خیانت زن به شوهر و زشتی‎زدایی از روابط قبل از ازدواج، اهانت به والدین و بی توجهی به آن‎ها و تضعیف جایگاه پدر و مادر ، نفوذ جادو و طلسم در زندگی روزمره بازیگران، همه و همه باعث شده فیلم‎ها و سریال‎های ماهواره به طور هدفمند عفت و اخلاق اجتماعی را نشانه‎گیری کنند.
تمامی آسیب‎های فوق، به تدریج تغییر سبک زندگی مخاطب را در پی‎دارد؛ به‎گونه‎ای که ابتدا مغز مخاطبان خود را تسخیر و در ادامه آنچه خود دوست دارند را به آن‎ها القا می‎کنند و زبان، گفتار و بینش‎های خرده فرهنگ‎ها را تغییر می‎دهند و به سمت فرهنگ غرب می‎ببرند.
در نهایت باید گفت القائات شبکه‎های ماهواره به مخاطبان خود تا حدی زیاد تأثیر گذار است که به هیچ عنوان نمی‎توان ادعا کرد بزرگسالان ازآسیب‎های آن مصون هستند و تنها باید نوجوانان و جوانان را در این خصوص واکسینه کرد. (4)

 منبع:مصاف

 

منابع
1-    http://www.alvadossadegh.com/fa/article/46-zionism-israel-qods/32098-1392-01-15-19-37-27.html
2-    http://maktabe-alzahra114.blogfa.com/post-72.aspx
3-    http://maktabe-alzahra114.blogfa.com/post-72.aspx
4-    بی خانی سروه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س)، شهرستان سقز


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
DOWN WITH AMERICA

DOWN WITH ISRAEL

DOWN WITH HOUSE OF SAUD